ИГ?Я
ДЕ
- В МСД!
www.msd.com.ua
  

Виробництво сухариків соломкою

Головна

Производсвенная компанія мастерской звоего дїла



English

Український


Пошук по сайті:

      
Стаття ("наткнувся в инете") - відбиває наше ведення бізнесу в МСД
Автор - Геннадій Павленко

місто Олександрія


Матеріали й пропозиції для організації СД:

Бізнес сухарики 1

Бізнес маслоробня

Бізнес смажені насіннячка

Cтанки й устаткування для виготовлення стеновых блоків і тротуарної плитки

Бізнес веб-дизайн

Бізнес зварювальні напівавтомати

Бізнес грубки на відпрацьовуванні

Бізнес пакувальне встаткування

Бізнес інтернет-клуб

Бізнес неліквіди

Бізнес печериці

Бізнес-план "виробництво сухариків соломкою"

E-mail


Взуттєва промисловість Санкт-Петербурга


Стартегия й ціль МСД

Контакти й реквізити

Випускає оборудование, ЩО, МСД

Устаткування МСД, ціни

Вакансії

Устаткування за 2 місяці в подарунок!

Лінія по переробці, обжарке, упакуванню насіннячок у питаннях і відповідях, фото встаткування, що випускає, у цьому напрямку

Нові статті й матеріали:

Міркування в переписці на тему бізнесу заради заробітку(без улюбленої справи)

Мільйон доларів у секунду

Бізнес-Топ

GPRS-інтернет

Як інтернет допомагає в розвитку бізнесу

Ідея й справа з нуля (2)

Секрети підйому продажів в 10 разів

Десять причин, чому в нас дешево?

На кому держиться МСД

Ідея й справа з нуля

Відкіт

Як ми організували виробництво


Література в допомогу підприємцеві:

Книга "Переробка сільгосппродукції"
За матеріалами газети "Бізнес" 98м.:

Три скоринки хліба
Фірма по виробництву снеков за $70-120 тыс.

СИТУАЦІЯ НА РИНКУ
"Сухарно-морепродуктовые" закуски до пива, з погляду маркетингу, ставляться до так називаного снековой групі - товарам, споживаним на ходу. Український снековый ринок у його сучасному виді протягом останніх 2 років формувався під впливом російських компаній. Природа не терпить порожнечі, і якщо який-небудь товар успішно продається на ринку "північного" сусіда, то зі стандартним тимчасовим лагом у рік-два він з'являється й Вукраине.
Досить низькі "вхідні" капвкладення в галузь обумовлюють привабливість ринку для нових операторів: і виробників, і імпортерів. Сьогодні це бізнес невеликих і середніх компаній, оскільки для транснаціональних титанів масштаб поки не той, а, можливо, вони просто ще не зачули тут захід грошей.Проте оператори ринку поступово нарощують обороти. На ринку з'являються нові види продукції, підсилюється медиа- і промоактивность по "розкручуванню" торговельних марок
Три чверті ринку "сухарно-морепродуктовых" закусок наповнюються вітчизняними виробниками. "Сухаросушильщиков" налічується близько 10, а от з "сушильщиков" морепродуктов бізнесу вдалося виявити тільки місцеву компанію - "Золоте руно".
Основні гравці на ринку перераховані нижче (за абеткою):
- "Альянс Тих порцеляна" (Україна - ТМ "Хрусташки"): житні сухарики з різними смаковими добавками;
- ЗАТ "Бриджтаун Фудс" (Росія - ТМ "Три скоринки"): житні й пшеничні сухарики з різними смаковими добавками;
- "Меридіан Плюс" (Росія - ТМ "Клинское"): житні сухарики з різними смаковими добавками;
- ТОВ "ПИГ "Корнер капітал" (Україна - ТМ "Гризли"): житні й пшеничні сухарики з різними смаковими добавками;
- ТОВ "Слов'янські сухарі" (Україна - ТМ "Кроха"): житні й пшеничні сухарики з різними смаковими добавками;
- "Темперанс" (Україна - "Золоте правило"): житні сухарики з різними смаковими добавками;
- "Золоте руно" (Україна - ТМ "Золоте руно"): житні сухарики з різними смаковими добавками, картопля скибочками, сушені кальмари й тріска;
- ТОВ "Фактор" (Україна - ТМ "Флінт"): сухарики житні з різними смаковими добавками, сушені кальмари
Найбільший обсяг реалізації доводиться на м. Київ, східні й південні області України, оскільки там концентруються найбільше "просунуті" і заможні споживачі й випивається найбільша кількість пива. По даним маркетингових досліджень компанії "Золоте руно", приблизно 40% аматорів хмільного напою воліють закушувати його сухариками, 25% - морепродуктами. Інші покупці споживають як товар-замінник солоний арахіс (25%) і фісташки (10%). 75% загального обсягу реалізації доводиться на "молодняк" - споживачів у віці до 27 років. Найбільш популярними "смаками"у сегменті сухариків є "бекон", "риба" й "сир", інші споживчі переваги виражені не настільки явно.
Пік продажів доводиться на літній період, а кількісні параметри сезонного росту споживання залежать тільки від погоди

КАПІТАЛОВКЛАДЕННЯ
Для того щоб створити виробничу одиницю, що випускає "сухарні" закуски до пива, на "залізо" необхідно витратити $50-80 тис. Вкладення в стартовий оборотний капітал операторами оцінюються ще в $20-50 тис. "Морепродуктовый" "закусочний" бізнес припускає наявність у починаючого підприємця $100 тис., які розподіляються в по-різному пропорції залежно від того, де виробляється фасовка. У випадку чисто імпортної схеми весь капітал інвестується в "оборотку", у випадку місцевої фасовки біля $10-20 тис. прийде вкласти в основні фонди. Мінімальна рентабельність виробництва пивних закусок становить 20%, оптова націнка - 12-15%, роздрібна - 20-25%.

ЦІНИ
Представлені сьогодні на ринку закуски до пива можна підрозділити на такі цінові сегменти: від 0,5 грн. до 1 грн. - нижній ціновий сегмент, 1-2 грн. - середній, 2-5 грн. - верхній ціновий сегмент. Покупець готовий заплатити за закуску максимум стільки ж, скільки він платить за 1 пляшку пива, але не більше. Тому до ціноутворення потрібно підходити реалистично й пам'ятати, що сушені кальмари, наприклад, почали реально користуватися попитом тільки торік, коли оператори ринку намацали конкурентноздатну ціну

ДОЗВОЛУ
"Разрешаловка", пов'язана з організацією виробництва "сухарно-морепродуктовых" закусок, традиційна: СЭС і пожежні. Коштує це задоволення біля $300, займає 1-3 місяця. Наступні проблеми дозвільного характеру ті ж, що й для будь-якого іншого харчового виробництва. Наприклад, починаючи з 2002 року підприємства цієї сфери бізнесу відвідує не тільки районна СЭС, але й обласна - затверджує асортименти продукції, проводить контрольні виміри. Для одержання штрих-коду прийде зареєструватися в Торгово-промисловій палаті, використовуване у виробництві вагове встаткування буде об'єктом пильної уваги Госпотребстандарта. Далі - більше, і "дозвільні збори" можна сміло закладати у внутріфірмовий бюджет

ЗБУТ
Сухарики й сушений вяленые морепродукты успішно реалізуються як у торговельних мережах, так і на оптово-роздрібних ринках, усе ще популярних врегионах.
Вибір виробниками збутової моделі визначається довжиною їхньої асортиментної лінійки. Різноманітні асортименти й сполучення декількох товарних категорій роблять пряму дистрибуцію у великих містах економічно доцільної. У противному ж випадку переважніше орієнтуватися на співробітництво з торговельними посередниками й формування дистрибуторской мережі.Як показує досвід роботи провідних гравців ринку, небрендированному товару робити на ньому нема чого (нагадуємо, "розкручування" бренда обходиться мінімум в $100 тис. понад суму виробничих інвестицій). Тому для просування своєї продукції необхідно позиціювати її як марочну й задіяти весь комплекс маркетингових комунікацій, починаючи з POS-матеріалів у місцях продажів, реклами в пресі, метрополітені й закінчуючи нестандартними промо-акциями. З огляду на, що маркетингові бюджети операторів у більшості випадків досить обмежені, акцент варто робити на некапіталомісткі, але заходи, що запам'ятовуються, із прицілом на перспективу (наприклад, орієнтовані на дитячу аудиторію).

СИРОВИНА Й УПАКУВАННЯ
Сировина для виробництва сухариків використається саме що ні на є звичайне й цілком вітчизняне: борошно так соняшникове масло. Якщо сухарі готовлять із уже випеченого хліба, то краще застосовувати більше щільні сорти з рівномірною сітчастою структурою без міні-порожнеч усередині. Такий хліб може випікати під замовлення будь-яке хлібопекарське підприємство, що працює по класичній технології
Харчові добавки, ароматизаторы та інші индигриенты, щоправда, прийде імпортувати. Так само як і будь-яка сировина для виробництва "морепродуктовых" снеков, оскільки кальмарів й иже з ними в Чорному морі не ловлять, а імпортують із Далекого Сходу (Китай, Корея). Причому злі мови затверджують, що аналогічна фасована продукція, увезена в Україну з-за кордону, має досить умовне відношення до рыбопродуктам і виробляється із сої. Для одержання 100 кг готової продукції необхідно витратити близько 150 кг хліба до черствіння, 50 кг масла й 4 кг спецій із сіллю. Середня ціна спецій - 55 грн. за 1 кг, масла - 3 кг. за 1 кг. Щомісячна витрата води для виробництва потужністю 40 кг/ч (800 упакувань по 50г) складе близько 10 куб.м. Матеріал фасувальної плівки впливає на конкурентноздатність готової продукції. У жодному разі не слід використати полиэтилен, оскільки вміст пакета дуже легко усмоктує властивий йому (полиэтилену) "аромат". Тому сухарики, як правило, фасують у пакетики (50 г) із двошарового металізованого поліпропілену з межслойной печаткою, що гарантує тривалий строк зберігання продукції. Як транспортна тара застосовують ящики з гофрокартона, розраховані на 50 пакетиків. Високоякісна фасувальна плівка вітчизняного виробництва, по даним операторів ринку, обходиться приблизно в 26 грн. за кг.

ПЕРСОНАЛ
Чисельність виробничого персоналу, зайнятого безпосередньо на технологічній лінії, становить 4-5 чел. у зміну плюс бригадир. Крім того, снековому підприємству життєво необхідний гарний начальник виробництва (контролер), висококваліфікований головний технолог і гарний механік. Загальна чисельність персоналу за умови непрямої дистрибуції - 20-30 чіл. Заробітна плата виробничих робітників - 350-400 грн., а от на оплату праці фахівців прийде розщедритися. Технолог, наприклад, обходиться власникові в $300-400 вмесяц.

СТАНДАРТИ
Сухарики й "морепродуктовые" снеки - нові для нашого ринку продукти. Тому для того, щоб їх робити, доцільно потрудитися над розробкою власних ТУ, а також витратитися на їхнє узгодження й твердження. Вимоги до якості сировини цілком звичайні й регламентуються відповідними ДСТУ й Дст.Розробкою стандартів займаються такі галузеві наукові центри, як Інститут хлібопродуктів, НДІ харчової промисловості, Укрцсм. Офіційна вартість виконання Тушного замовлення - $1000-2000. Однак якщо не полінуватися, можна знайти професіонала, що за цю роботу візьме $200-300.

РОЗМІЩЕННЯ
Розміщати снековое виробництво переважніше в місцях концентрації споживачів, те пак у мегаполісах й їхніх пригородах. Непоганим варіантом є використання виробничих площ хлебокомбинатов або заводів продтоварів. Площа, необхідна для установки технологічного встаткування, - 80-100 кв.м., ще стільки ж необхідно для допоміжних й офісних служб. Необхідно, зрозуміла справа, також наявність підведення води й каналізації, у тому числі й до роздягальні для робітників.До виробничого приміщення повинне бути підведене напруга 380 У. Стіни машинного залу прийде пофарбувати, по вимогах санстанції, на висоту 1,8 м, а складські приміщення - оснастити піддонами. При розміщенні "заліза" повинна бути забезпечена прямоточность виробничого процесу - продукт в одні дверей увійшов, а в інші - вийшов, і потоки не перетинаються

ТЕХНОЛОГІЯ
Типова технологія включає виробництво (випічку) хлібних напівфабрикатів, їх порезку, сушіння; нанесення масла, ароматизаторов (спецій); фасовку й упакування. Якість кінцевого продукту визначається режимами виробництва напівфабрикатів, технологією і якістю внесення смакових добавок і видом упакування.Послідовність дій при виробництві сухариків виглядає в такий спосіб. Спочатку хліб або спеціально випечені заготівлі нарізають послідовно в декількох площинах - виходять кубики або довгасті брусочки. Потім заготівлям для сухарів надають специфічний смак. При невеликих обсягах виробництва хлібні заготівлі розкладають на аркуш рівним шаром товщиною 2-3 див. Далі аркуші поміщають у піч, сушать 10-15 хв при температурі 180-1900С, прохолоджують, відправляють у дражировочные машини для нанесення добавок і далі - на впакування. У дражировочных машинах продукт постійно перемішується, а добавки подаються зверху. Альтернативним варіантом є апарати, у яких продукт рухається по конвеєрі, а добавки розсипаються зверху. Деякі виробники роблять сухарики по спеціальної, так називаної безмасляної, технології. Відмінність цієї технології в тім, що спеціально випечений напівфабрикат сушать у конвекційних печах, а не обсмажують у маслі. Тільки потім треба процес рівномірної обробки рафінованим маслом. Що стосується технології виробництва сушено-вяленых морепродуктов, на жаль, сказати про неї особливо нема чого, оскільки в Україні економічно доцільно організувати винятково їх фасовку. Тому тут камінь спотикання скоріше не технологія, а природа використовуваної сировини

УСТАТКУВАННЯ
Починаючому виробникові сухариків прийде обзавестися хліборізками, печами для сушіння хліба, устаткуванням для нанесення добавок і пакувальних автоматів. Ціни на нього перебувають у діапазоні $50-80 тис, і залежать від продуктивності печі, хліборізки й пакувальними апарата. Допоміжні ж види встаткування впливають на вартість несуттєво. Рівень цін також визначається країною походження техніки. Наприклад, італійська хліборізка коштує $2-7 тис., голландська - $6-7 тис., російська - $4-5 тис., турецька - до $2 тис. Вітчизняний пакувальний апарат можна придбати за EUR990-3500 залежно від рівня автоматизації, дражировочную машину - за EUR990, барабанну піч - за EUR1850-2450, хліборізку - за EUR1980.
Найбільш складною операцією, з погляду підбора встаткування, є порезка хліба на шматочки необхідної форми. Машини, застосовувані для цієї мети, класифікують залежно від того, у яких площинах здійснюється порезка, і від характеру порезки: розпилювання фрезою, розпилювання пилкою, різання ножем серповидной форми, ножем звичайної форми й розпуск на вальцях. Сьогодні на ринку представлені такі типи хліборізок: машини "радянського" зразка, що ріжуть на скибочки типу тости серповидным ножем ($ 1000-1500); машини, які пиляють хліб на смуги, скибочки й т.д. ($ 2000-3000); комбайни, які ріжуть хліб у декількох площинах. Для виробництва сухариків можна застосовувати будь-які печі хлібопекарського й кондитерського призначення: звичайний лотковий, лотковий обертовий, барабанний і конвеєрні
Кожен виробник комплектує технологічну лінію виходячи зі своїх фінансових можливостей і технологічних ноу-хау. Наприклад, ТОВ "ПИГ "Корнер капітал" використає імпортне хлібопекарське устаткування виробництва Туреччини, хлібопекарське встаткування виробництва США; вітчизняне дражировочное й фасувальне встаткування.Багато виробників відзначають, що одним із ключових факторів, що забезпечують ритмічне виробництво продукції, є доступне сервісне обслуговування. Тому здобувати техніку бажано в постачальника, представництво якого є по місцю дислокації виробництва. Пусконалагоджувальні й налагоджувальні роботи, як правило, виконуються за окрему плату (5-10% вартості встаткування).


Контакти для замовлень і пропозицій:
28000, Україна, м. Олександрія, Куколовское шосе 5. Олександрійський Авторемонтний Завод


т./ф. +38 05235 41358
тел. +38 067 2650755 гл.менеджер МСД (ціни, умови приобритения, консультації)
тел. +38 067 6021423 нач. виробництва МСД (технічні питання, збут і постачання)
тел. +38 050 4571330 - по загальних питаннях
тел. +38 050 6940864 - секретар (питання прийому-передачі факсів, эл.пошти)

Як до нас дзвонити із країн СНД і далекого зарубіжжя?!

E-mail: msd@inbox.ru

Як до нас добратися: Відкрити карту-схему


Яндекс цитування
Будь-які матеріали сайту можна публікувати з посиланням на джерело