ІГ?Я
ДЕ
- У МСД!
www.msd.com.ua
  

Ідеї й устаткування для малого бізнесу

На головну

Улюблена покрокова стратегія - Герої 3 (3.5)


Пошук по сайті:

      

Корисні програми:

Підприємцям і Студентам!

"Delovar" - програма для розрахунку ефективності бізнесу:
- стартовий внесок,
- строк окупності,
- крапка беззбитковості,
- прибуток.

Ім'я:
e-mail:




Герої меча й магії - покрокова стратегія, у яку дуже легко заразитися, але зрозуміти гру (тонкості кожного кроку що в битві, що при дослідженні території) я вважаю можна після довгих годин проходження різних сценаріїв і кампаній... Я граю більше п'яти років, спочатку досліджував у других героях всі кампанії й купу сценаріїв, потім у третіх, четверті не сподобалися - багато наворотов, невеликий "інтелект" комп'ютера й не дуже цікаво грати... Найбільше цікаво й "важко" було в героях2 - на рівні неможливо деякі сценарії просто не проходилися, "комп'ютерний супротивник" не бігає навколо порожнього ворожого замка, а якщо й заходить у замок, то не залишає його порожнім, навіть якщо в місті когось найняти... У героях3 гра стала різноманітніше, деякі хитрості других героїв відсутні: джини не половинять загони супротивників, герой після втечі губить окуляри проходження (це було важливо при знищенні набагато переважаючими силами супротивника - я підпускав такого супротивника до замка, ставив по одному джині в клітку свого героя, наступав - кожен втор-третій удар джина половинив супротивника... потім тікав і знову наступав із джинами, які до цього минулого припасені в замку... джинів збирав серед вільних монстрів, накоченим героєм експертом у дипломатії... ) Не дивлячись на відсутність цих моментів у героях третіх маса інших тонкостей, що допомагають упорається з переважаючими силами супротивника. Розвиток сценарію я ладу часто за схемою:
Гра за чарівників, рівень неможливо:

1. У першу чергу кроки по збільшенню щоденного доходу - тобто в той час поки перший герой збирає ресурси й поки не накачується, а вибирає золото зі скринь, у замку будується капитолий - і відповідно всі умови для капитолия, хіба що можна раніше вдосконалити майстерню, щоб мастер-гремлинами діяти в далекому бої... Гремлинов збираю з різних героїв - так їх на першому ж тижні накопляється більше сотні...

2. Грати краще починати з "Солмиром", що спеціалізується на ланцюговій блискавці... Коли герой зможе найняти големов, те можна буде блискавкою знищувати переважаючі сили супротивника (аби тільки манни вистачало) - поліпшені големы не так чутливе до ударів магії...

3. Слідом за Солмиром добре б найняти героя, що спеціалізується на золоті - для збільшення доходу, так само непогано героя з початковими навичками дипломата - для розвитку цієї навички, корисно так само в одного героя розвити навичка грамотність - для обміну магіями між героями. Самі необхідні навички, які я намагаюся "підчепити героями" - мудрість, земля, повітря, дипломатія, логістика, пошук шляху, вогонь, вода, лідерство... Необхідність мудрості я думаю зрозуміла - без її магії вище третього поверху не видать..., земля - щоб стрибати по замках і відновлювати загони(проходити битви без втрат), а так само добре давати по монстрах магією "вибух", повітря - щоб частіше стрибати по карті й краще літати, застосовувати прискорення на всі загони, дипломатія - приєднувати монстрів, здаватися за меншу суму..., логістика й пошук шляху - далі ходити, вогонь - для сліпоти без пенальті й гарного армагедона, вода - молитва на всі загони, клонування вищих істот... лідерство - підвищення моралі...

4. Ресурси збирають не накочені герої, для збільшення прохідності героїв у них залишаються найбільш швидкісні монстри - це ж стосується й накочених героїв, якщо їсти можливість набрати швидкісних монстрів і забрати несуттєвих повільних у підрозділі - тоді герой буде ходити далі й Ви будете набагато ближче до рекордів і перемог...

5. Якщо герой дипломат і починає приєднувати занадто багато монстрів - слідом біжить помічник, що допомагає взяти надлишкові загони, які краще віддати іншому накоченому героєві - якщо в місті когось найняти, ця тактика так само наблизить Вас до перемоги, а навіть якщо є кого - іноді монстри приєднуються без грошей(магією бачення Ви можете дивитися хто хоче приєднатися, хто бігти, хто атакувати...)...

6. Переважаючі сили супротивника можна знищувати поступово - вибухами, армагедоном або блискавкою а потім здаватися або тікати, на жаль у героях3 той самий герой у такому випадку губить прохідність за крок у відмінності від героїв2...

7. Добре допомагають збірні артефакти, якщо у вас титани або інші стріляючі і є лук снайпера, те засліпивши два-три загону, що підійшли до титанів, ви спокійно знищуєте оставшихся на поле, а потім інших... Добре, якщо у вас серед артефактів куля, що забирає природний опір магії в монстрів - маючи справу з переважаючими силами драконів тими ж титанами можна вибрати на поле ділянка, де більше двох драконів не оточать (дракони при цьому можуть не атакувати, якщо за титаном їхнього колеги...), засліпити навколишніх драконів і знищити інших на поле...

8. Джини - гарна зброя, у других героях вони половинили супротивника, у треті вони накладають магію на своїх. Звичайно я розділю по одному-двох джина в п'ять осередків, а на двох позиціях залишаю сильні загони й у бої джинами накладають на сильних випадкові магії, добре коли магії підсилюють загін але іноді джини накладають антимагію, що заважає потім відновлювати сильних(але й те можна забрати всі заклинання й потім відновлювати загони)

9. Сліпота - дуже сильне рішення під час бою, за сліпотою можна на тому самому загоні застосовувати руйнуючий промінь і забрати захист осліпленого загону, крім цього сповільнити загін, понизити мораль і після цього атакувати - так набагато меншими силами можна знищити переважаючого супротивника. При цьому до атаки не забути про свої загони, і накласти на своїх молитву, щит, точність, швидкість, благословення... При достатності манни можна викликати на допомогу элементалов (так побільше!), клонувати стріляючих... - і все це під час сліпоти супротивника... Таким способом я 400 титанами, луком снайпера й накоченим героєм порядку 30-40 рівня перемагав 4000 синіх драконів (життя1000 яким) - у подібних битвах добре б починати з якою-небудь жар-птицею феніксом, що дозволить першим ходити... Так само в таких битвах, коли переважаючі сили супротивника(я маю через бродячий, без героя) корисно застосовувати берсерк - монстри атакують найближчих своїх, так ще й з пенальті(зі здачею!)... Крім цього завдяки сліпоті можна "не дати піти" супротивникові й, можливо, забрати купу артефактів...

10. Помітив ще одну хитрість - комп'ютерний супротивник дуже рано починає "копати граль", і звичайно слабким героєм. Якщо Ви помітили де він шукає, то просто мочите супротивника й копаєте в тім же районі - я так на шостий хід знайшов! На стовпи з картою я звичайно не витрачаю час...

11. Ви захопили замок, а поруч переважаючий під силу супротивник. Якщо в замку когось найняти, то купуєте пари героїв і розбігаєтеся в різні сторони, про всякий випадок у замку залишаєте кого-небудь - перший хід веж лучників порве супротивника. Після захоплення замка тупий комп'ютер може вибігти із замка й залишити його порожнім - наступним ходом Ви візьмете замок будь-яким героєм... Ця хитрість у герях3 часто спрацьовує... У такий спосіб наступним ходом супротивник знову захопить замок(знову лучники потреплят його), що випливає Ви захопите й т.д.

12. Захист замка так само людиною набагато ефективніше комп'ютерної - переважаючі сили нападаючі можна знищити вежами лучників, за умови що в супротивника мало літаючих... При цьому якщо комп прагне наступати й виходити із замка, то Вам краще пропускати ходи для удару веж... При сильній магії й накоченому герої в замку можна знищити баллисту - тоді вежами легко буде замочити всіх повзучих...

Зміст гри бачу не в простому завоюванні територій на "автоматі" (автоматичній битві), а продуманому кожному ході, при необхідності в повторі ходів (тут часто виручає функція автосохранение), у битвах з переважаючими силами супротивника й перемогами, у тім що коли комп'ютер наступає (думає що Ви слабкіше) і програє. На шляху до рекордів Вам не перешкодить небагато удачі й везіння, удачі в збиранні ресурсів, везіння в появі тих або інших навичок, збиранні артефактів, прояву удачі й підвищеної моралі в бої й т.д.
Сподіваюся перераховані ради й Ваші власні наробітки допоможуть Вам у боротьбі за рекордами Героїв!
З повагою
Рашид
www.msd.com.ua

Мої рекорди: hiscore.zip - разархивировать файл у підкаталог Data каталогу Героїв 3 (3.5), карти можна скачати на нижчеперелічених сайтах. Не зрозумію одну річ - проходжу карти на рівні неможливо за більше короткий строк, а рекорд чомусь менше ніж за довгий строк (пройшов Castles and Dreams.h3m за 64 дня!, починав за чарівників на рівні неможливо, а рекорд не встановив...???)

Для тих кому цікаво "виграти комп", коли супротивник майже на порядок сильніше, моя сохранялка перед битвою: rashid1.zip - скачати цей файл, разархивировать у підкаталог Games, каталогу героїв 3.5(В ім'я богів). Це сохранялка до карти "Скорення Америки" - яку так само можна скачати тут, після установки карти й сохранялки натисніть на годинник і супротивник сам нападе... у мене він програє майже без втрат з моєї сторони... якщо буде цікаво, пишіть, розповім як...

Ще одна сохранялка перед останньою битвою в одній з лучшпих карт Героїв 3 "The Lord of War" (стандартна карта, іде до всіх героїв 3) - rd3.GM1 - так само разархивировать у підкаталог Games героїв, запустити Rd3 сохранялку й замочити основним героєм в один хід супротивника, що залишився, переважаючого по всіх параметрах... головне засліпити ангелів і вершників - інша справа техніки... До речі, відразу побачите рекорд проходження цієї самої популярної карти третіх героїв - 124 дня!, звичайно завдяки капелюху оратора, що була знайдена в замку драконів... Можна було й граль знайти й встановити рекорд по окулярам, але це можете зробити й самі - придеться ще затратити не один тиждень на пошуки граля...

Clover Kingdoms (Подих смерті) - цікава карта, напевно краща у своєму роді(мені більше подібні не попадалися). Грав чотири рази, у перший раз ледве пройшов за 140 днів за "Визардов", у другий за 57 днів за Джадета, у третій за 53, у четвертий за 42 дня(Десса, тобто той хто з кожним рівнем далі ходить...)
Коли хотів домогтися рекорду, то коли залишається один-два ходу до останнього бою, зберігався й всіма героями шукав граль - поки не знайду, потім знову в сохранялку й ставив рекорд... У редакторі подивитися де точно граль не можна - тільки приблизно, тому всіма героями й копав...
Якби ще в цій карті дотримати змісту ускладнення, тобто бегемоти - 6 приріст через зовнішні будинки, архангели - 12, дияволи - 24, титани - 48, дракони - 96..., а те все майже зупиняються на 12-18... Так так щоб грошей у ворогів було неміряно, але й всі підземні легіони із самих вищих істот, а не як потрапило, так ще б квітку карти з 8 листів у тім же стилі й так само збільшення приросту кожного наступного ворога, і вороги вже були б всіх видів...
Розмріявся... самому таке ліпити лінь - якби хто зробив, я б висловив подяку в розмірі 100 баксов або подарунок від МСД - верстат який-небудь або супутниковий інтернет-комплект.... Карту й сохранялку за два ходи до рекорду можна скачати тут

Рашид
1.08.05г.


Яндекс цитування