ЕКОНОМІКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ МАЛОГО БІЗНЕСУ

Коефіцієнт залучення довгострокових позичкових коштів

Коефіцієнт залучення довгострокових позичкових коштів Кз. п.к обчислюється як частка довгострокових кредитів Кдс у загальному обсязі власних та прирівняних до них коштів Кв. п.

Характеризує відносний розмір залучення позичкових коштів для виконання фінансових зобов’язань підприємства порівняно з його статутним фондом (капіталом). Діяльність ефективна, коли частка позичкових коштів не перевищує 1/3 власного акціонерного капіталу

7.3

Коефіцієнт покриття платежів із фіксованими термінами виплат

Кп. п = Пв / Пдс

Фіксує розмір річних платежів підприємства, пов’язаних із його довгостроковими зобов’язаннями і визначається порівнянням валового прибутку Пв та суми довгострокових пасивів Пдс.

Фінансовий стан підприємства вважається прийнятним, якщо значення даного коефіцієнта коливається від 1,5 до 2,0

8. Показники стану акціонерного капіталу (їх розрахунок має сенс у випадках, коли підприємство функціонує в корпоративній формі, тобто здійснено його акціонування)

8.1

Прибутковість однієї акції

Ма = Пч / Nа

Характеризує відношен­ня чистого прибутку Пч до загальної кількості акцій, що їх придбали акціонери даного підприємства Na.

Цей показник визначає реальну продуктивність статутного фонду (капіталу), сформованого внаслідок випуску та реалізації різних видів цінних паперів (здебільшого — звичайних акцій)

8.2

Коефіцієнт «ціна — дохід»

Кц. д = Цр. а / Ма

Обчислюється діленням продажної ринкової ціни однієї акції Цр. а на прибутковість акції в абсолютному вартісному вираженні Ма

8.3

Ціновий коефіцієнт акцій

Кц. а = Цр. а / Цб. а

Співвідношення ринкової Цр. а та балансової Цб. а ціни однієї звичайної акції.

За підприємствами різних галузей ціновий коефіцієнт звичайних акцій може коливатися в межах від 0,5 до 3,0

ЕКОНОМІКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ МАЛОГО БІЗНЕСУ

НАЙВАЖЛИВІШІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

№ з/п Назва показника Формула для розрахунку Коментар 1. Узагальнюючі показники результатів господарювання 1.1 Рівень задоволення потреб ринку Із. п.р обчислюється зіставленням виготовленої і реалізованої товарної продукції Вт. п із …

обсягу товарної продукції

Визначають діленням обсягу товарної продукції Вт. п на загальну кількість персоналу Чп 2.2 Трудомісткість продукції Тм = Чп / Вт. п — 2.3 Зарплатомісткість продукції ЗМп = Фз. п / …

Как с нами связаться:

Украина:
г.Александрия
тел./факс +38 05235  77193 Бухгалтерия
+38 050 512 11 94 — гл. инженер-менеджер (продажи всего оборудования)

+38 050 457 13 30 — Рашид - продажи новинок
e-mail: msd@msd.com.ua
Схема проезда к производственному офису:
Схема проезда к МСД

Оперативная связь

Укажите свой телефон или адрес эл. почты — наш менеджер перезвонит Вам в удобное для Вас время.