ІГ?Я
ДЕ
- У МСД!
www.msd.com.ua
  

Ідеї й устаткування для малого бізнесу

На головну

Улюблена тимчасова стратегія - Старкрафт


Пошук по сайті:

      
Улюблена покрокова стратегія - Герої 3 (3.5)

Стартегия й ціль МСД

Контакти й реквізити

Представники й диллеры


Матеріали й пропозиції для організації СД:

Бізнес веб-дизайн

Бізнес зварювальні напівавтомати

Бізнес грубки на відпрацьовуванні

Бізнес пакувальне встаткування

Бізнес інтернет-клуб

Бізнес неліквіди

Бізнес печериці

E-mail


Сайти подібної тематики:

ДОМАШНІЙ БІЗНЕС - ідеї бізнесу, створення сайту, розкручування сайту

CD-диск із усіма програмами для реклами й розкручування сайтів

ШСД Ю.Мороза

Ідеї від Євгенія Носова


Корисні програми:

Підприємцям і Студентам!

"Delovar" - програма для розрахунку ефективності бізнесу:
- стартовий внесок,
- строк окупності,
- крапка беззбитковості,
- прибуток.

Ім'я:
e-mail:



StarCraft, Brood War
Улюблена тимчасова стратегія - Старкрафт
Як і будь-яка стратегія реального часу Старкрафт вимагає уважності й швидкого керування мишею й швидкими клавішами... Так і хочеться іноді відволіктися від спокійної покрокової стратегії типу Героїв і потренироваться в навичках керування мишею так плюс послухати гарний звуковий супровід цієї "тимчасовий мочиловки"... У відмінності від героїв напружене керування мишею швидко набридає і якщо на героїв я витрачаю по нескольку місяців(і навіть років) - Старкрафт набридає за пару днів... У свій час грав у варкрафт-2 - стратегія на подобі Старкрафта, правда интелект супротивника(комп.) набагато сильніше й відповідно грати цікавіше. Але й у Старкрафте можна попотеть - головне поставити завдання посложнее, у сценаріях навіть є нездійсненні завдання - як наприклад ставите в грі з 8-ю гравцями всі проти тебе й грайте за кого хочете, навряд чи просто так вийти виграти...
Розвиток гри в такому випадку, коли всі проти тебе, я ставлю по такому принципі:
Граю за землян
1. Звичайно ж ресурси - всі збирачі за ресурсами!
2. Вихоплюю з будівельників кого-небудь і починаю будувати оборону з депо снабжений(курятники, ферми - аналогія з інших стратегій...), тобто впритул ставлю друг до друга ці депо, бажано в тім місці, де вони заодно перекривають прохід, і так само ладу казарми(або як вони там називаються...)
3. Впритул до депошкам ставлю бункера й терміново саджаю в них солдат - так уже створюється примітивний захист, що добре допомагає в перші хвилини розвитку
4. Для зміцнення захисту так само ставлю локатори, попередньо побудувавши що треба - це щоб невидимі юниты близько не підбиралися, та й проти літаючих допомагає... Якщо навколо вода і я на острові, то локатори ладу по всьому периметрі - типу берегової охорони
5. Роблю танки й те спорудження, звідки вони виходять...(інакше як я їх зроблю?)
6. Танки так само допомагають в обороні - ставлю їх біля бункерів у положення облоги(далекого бою) - одержуємо ідеальну оборону - спереду депо, за ними бункера з локаторами й танками. Комп'ютерний супротивник не б'є по депо - у нього вони напевно поставлені в останню чергу "на знищення", а підійти до бункерів не може - депо заважають... У підсумку легко мочаться переважаючі сили супротивника, навіть якщо встигну, то в деяких картах де захаращую вузький прохід подібною обороною, можу впоратися проти 5-ти супротивників одночасно... Проти 7-ми виходить тільки на карті з островами й масою ресурсів і на деяких інші, де так само зручно побудувати оборону...
7. Після побудови оборони можна зайнятися й нападом. Кращий засіб у землян - суперкорабель Молот. Вісім таких молотів у команді й парі наукових суден - гарний загін, тільки треба не забути підняти в них захист і напад відповідним поліпшенням...
8. Якщо повітряна атака Вам не подобається й здається, що це легко й просто(воювати молотами) - можна нашльопати примар і головних будинків з лабораторіями для ядерних ракет - такими примарами так само можна добре порвати супротивника ядерними вибухами
У принципі гра проста - швидше воруши клавішами, шльопай юнитов, шукай ресурси... Кампанія легко прохідна. В останньому сценарії кампанії за землян треба заслати медиків до маяків - з незвички витрачав на цю карту більше години(карта цікава), але востаннє поставив рекорд - 28 хв. Для цього першою справою побудував оборону, танки... бункера й т.д і заслав по правому фланзі убік супротивника, що посилає тарганів(павуків) экпедицию з кілька солдатів і медиків. За допомогою транспортного корабля висадив цю експедицію на каменях праворуч від мозку "павуків" і там ними разгоромил всі ворожі обнаружители й прятавшихся там зергов, туди ж послав пари танків, які по правому фланзі, слідом за солдатами з медиками під'їхали до мозку супротивника ближче й далекобійними пострілами його замочили... Потім транспортом переніс по тім же фланзі все це угруповання ледве вище, ближче до головних мозків супротивника, де вони підготували ґрунт для приведень із ядерними ракетами. Підготував примар і кілька лабораторій з головними будинками на базі(тільки, щоб швидше встановити рекорд, не треба розширюватися й будувати бази в інших місцях - ресурсів на основній базі вистачить і там легше захищати свої будинки...). Примар по тім же правому фланзі закинув ближче до основного мозку супротивника, там де заражені головні будинки землян - правее, в ущелину... Одним або декількома примарами кинув три-п'ять бомбочек ближче до мозку(прямо на мозок не потрапиш - для цього потрібна висадження на небезпечну височину, на якій цей мозок перебувати, а з ущелини ви безпечно для свого здоров'я зможете кинути трохи бомбочек... поки мозок не зруйнуватися...) Після п'яти бомб мозок зергов швидше за все накриється й відповідно всі зерги в цьому районі завмруть - поки вони в шоку потрібно транспортувати туди медиків... (із шоку зерги не видутий, хіба що червоний супротивник з непереможними колючками може Вам перешкодити, але можна витратити час і на нього й знищити і його мозок - тоді вже точно із шоку жоден зерг не выдет...) Можна й за допомогою молотів перемогти в цій карті, але часу особисто я при іншій тактиці затрачаю набагато більше...

http://artifactheroes.narod.ru/ - гарний сайт про гру Герої меча й магії, можна скачати цікаві карти, подивитися й залишити свої рекорди... і т.д.

http://www.heroesportal.net/ - те ж про героїв

Улюблена покрокова стратегія - Герої 3 (3.5)

Яндекс цитування