Вся Украина > Юристы

Якби нотаріус оцінював якість нотаріального сервісу, за якими критеріями це можна робити? Експертиза від приватного нотаріуса.


Сердечно вітаю всіх!

Я працюю в нотаріаті вже більш ніж 10 років поспіль, та маю ступінь кандидата юридичних наук. Мої постійні клієнти часто запитують, чи можу я підказати, - на що звернути увагу при виборі нотаріуса (до прикладу в іншому регіоні України). На що, я б рекомендував звернути увагу.

Тож, сьогодні, пропоную обговорити, на перший погляд, таку просту тему «Якість нотаріальних послуг». Чому ця тема проста? Бо, думаю, ми всі погодимось, що є  очевидні та однозначні критерії оцінки якості:

Ціна. Швидкість оформлення. Уважне та чемне відношення. Організація роботи в цілому. Однак, можна підсумувати все це, як «задоволеність клієнта». Якщо людина заходить до нотаріуса з проблемами, а виходить з їх рішенням, значить вона отримала по-справжньому якісний сервіс.

Але є одне заперечення. Для застосування цього критерію потрібен практичний досвід. Тобто вибір нотаріуса, який надає якісні послуги, фактично відбувається методом «спроб та помилок». При цьому кількість спроб, якщо вони робляться спонтанно, може бути достатньо великою. 

А чи можна звести до мінімуму ризики невизначеності? Переконаний, що так. 

Отже, якими є ознаки того, що вам пропонують якісний нотаріальний сервіс?

Правильна організація підготовчого етапу. Первинна правова оцінка угоди та перевірка документів здійснюється дистанційно. Ви формулюєте свою потребу онлайн або телефоном. Помічники, чи нотаріус особисто пропонує вам надіслати документи в електронному вигляді. Якщо щось заповнено не вірно, закінчився термін дії документу, введено якусь нову форму, або чогось не вистачає - вас оперативно інформують про це. За необхідності - консультують, як все швидко виправити.

Угода «під ключ». Всі об’єкти та документи на них перевіряються по реєстрах, згоди потрібних осіб оформлюються, права узгоджуються заздалегідь. Угода укладається в нотаріальному офісі, в якому є все необхідне: кімната для переговорів, сейф, машинка для перерахунку купюр, детектор валют тощо. Документ, який підписано, буде зареєстровано, в разі такої необхідності,  у вашій присутності. 

Гнучкість та комфорт. Повага до клієнта та його інтересів є основним  принципом  роботи кваліфікованого нотаріуса. Це проявляється в різних аспектах: від готовності виїхати на реєстрацію угоди в межах відповідного нотаріального округу, до пропозиції міцної кави або ароматного чаю під час перебування в нотаріальній конторі. 

Швидкість, виваженість, скрупульозність. Зазвичай, граничний час на оформлення угоди – дві години. Розцінки на нотаріальні послуги – мають бути конкурентними. Процедури перевірки текстів (проектів документів) відпрацьовані та передбачати три рівні контролю. До того ж, вам із гордістю мають повідомити про наявність гарантії якості (виготовленого документа). 

Буду радий, якщо мої поради стануть вам в користі. 

Одночасно можу запропонувати практичну перевірку ефективності цих критеріїв в моєму офісі. Він розташований за адресою: м. Київ, вул. О.Гончара, 55 офіс 11. (неподалік від станцій метро «Золоті ворота» або «Університет»). 

На офіційному сайті розміщено віртуальний тур офісом приватного нотаріуса Володимира Чуловського, і є можливість оглянути все заздалегідь. Також, маю приємну нагоду запросить до інформаційної стрічці у соціальній мережі Фб, де я постійно публікую наявні зміни у сфері нотаріату.

Ви маєте знати, що первинна консультація нотаріуса має бути безкоштовною.

Саме так, відбувається  за телефоном +38 0676331432.

Я, приватний нотаріус Володимир Чуловський та мої помічники завжди до ваших послуг.

Добавить комментарий

Вся УкраинаЮристы

Корисна інформація про правила дорожнього руху в Україні

Якщо ви вирішили вчитися управлінню автомобіля або іншого транспортного засобу, вам необхідно знати правила дорожнього руху з метою запобігання дорожньо-транспортної пригоди, збереження життя і здоров'я. Це стосується як вашої безпеки, …

Якісний бетон від виробника Краснебрук

Про виробництво бетону на Краснебрук

“СИСТЕМА LOGICA” АІС та її переваги

Недостатній розвиток застосування інструментів управління фінансовими ресурсами не дає повною мірою ефективно здійснювати управління бюджетними коштами, особливо пов'язаними з видатковою частиною бюджету; планувати політику виконання державного боргу; позбавляє державний бюджет …

Как с нами связаться:

Украина:
г.Александрия
тел./факс +38 05235  77193 Бухгалтерия
+38 050 512 11 94 — гл. инженер-менеджер (продажи всего оборудования)

+38 050 457 13 30 — Рашид - продажи новинок
e-mail: msd@msd.com.ua
Схема проезда к производственному офису:
Схема проезда к МСД

Партнеры МСД

Контакты для заказов шлакоблочного оборудования:

+38 096 992 9559 Инна (вайбер, вацап, телеграм)
Эл. почта: inna@msd.com.ua