ІГ?Я
ДЕ
- У МСД!
www.msd.com.ua
  

Пакувально-фасувальний бізнес

На головну

Як стати пакувальником сипучих продуктів


Пошук по сайті:

      
Стартегия й ціль МСД

Контакти й реквізити

Представники й диллеры

По пакувальному встаткуванню:

Організація бізнесу виробництво встаткування

Організація бізнесу впакування

Достоїнства

Недоліки

Відкликання й побажання

Ідеї

E-mail



Приборкування сипучих, матеріал з газети "Бізнес"

Сировина для впакування... … яка підкреслює достоїнства продукту
Як відомо, упакування повинна перешкоджати висиханню продукту, усмоктуванню продуктом атмосферної вологи, сторонніх заходів, зникненню ароматичних речовин, біологічному забрудненню (розвитку цвілі, грибків, мікроорганізмів, комах, гризунів). Також матеріал упакування не повинен руйнуватися й розкладатися під дією холоду, тепла, світла й не повинен вступати у взаємодію із продуктом, змінювати його смакові якості, захід, кольори, викликати міграцію матеріалу в продукт і навпаки. В Україні розроблені тверді норми, що обмежують міграцію компонентів пакувальних матеріалів.
Усякого роду продукти їжі прийняті пакувати в поліетиленові, поліпропіленову плівки, а також комбіновані матеріали з межслойной печаткою (полиэтилен/поліпропілен, поліпропілен/поліпропілен). З 1 кг плівки виходить до 280 пакетів для впакування кілограма сипучих продуктів.
Дешевше й простіше працювати з полиэтиленом. Агрегати, що пакують у таку плівку, мають імпульсне нагрівання ножів, вони дешевше машин з постійним нагріванням ножів (для поліпропіленової плівки ) на $300 -500. Але при виборі продукту на прилавках магазина покупець в 80% випадків вибирає впаковане в поліпропілен.
Кілограм комбінованої плівки з печаткою на 5 -6грн. дорожче одношарової поліпропіленової плівки з печаткою. Багатошарові плівки більше міцний й еластичні, малюнок між шарами, на відміну від поверхневих зображень, не стирається.
На Заході 90% пакувальників використають багатошарові плівки, у нас же таку розкіш можуть собі дозволити фірми з ім'ям, що мають свою торговельну марку й постійне коло клієнтів.
Також вибір пакувального матеріалу залежить і від особливостей самого продукту.
Наприклад, борошно перед фасовкой може мати вологість 12 -16%. Якщо її навіть із таким змістом вологи сховати в полімерну плівку, то в плині тижня продукт просто запліснявіє.
Закуповуючи плівку, підприємець повинен стребовать із продавця клееночки документ із романтичною назвою "Гігієнічний висновок державної санітарно -гігієнічної експертизи на вітчизняну продукцію ", що запевняє в тім, що така -те плівка відповідає вимогам Санпин №42 -123 -4240 -86 "Санітарні правила й норми. Припустимі кількості міграції хімічних речовин, що виділяються з полімерних матеріалів, що контактують із харчовими продуктами ". Також на кожну партію товару дається ще так званий "Паспорт якості".
На думку фахівця, приблизно на 2/3 плівок, споживаних в Україні -вітчизняного виробництва. Україна практично повністю собі забезпечує поліетиленовими плівками, на 90% -сучасними поліпропіленовими плівками.
Одним із провідних підприємств України й колишнього Союзу був Київський "Завод полімерних матеріалів", заснований в 1938 році. Зараз великий ВАТ випускає великі асортименти полімерних матеріалів. Поліпропіленові плівки марки "УП " (із двостороннім термосвариваемым шаром) товщиною 30 мкм на заводі продають за ціною 7,7грн. 1 кг без печатки й 18,4грн. 1 кг із печаткою; товщиною 35 мкм -7,4грн. й 17,2грн.; товщиною 40 мкм 7грн. й 15,9грн. відповідно.
Так званий дуплекс (двошарова поліпропіленова плівка з товщиною кожного шару 20 мкм ) коштує 16,2грн. за 1 кг без печатки й 24,8 за 1 кг -з печаткою (наведені ціни не включають ПДВ).
Завод з виробництва м'якого впакування "Бліц -Флекс"(м. Київ) почав випуск своєї продукції в червні 1998 року й сьогодні є одним із самих потужних вітчизняних підприємств по виготовленню рулонного впакування. У січні 1999 року завод був визнаний гідним нагороди OPPack Award of the Month, присуджуваною компанією Swan white gloss.

Оформлення впакування
З погляду дизайну вимоги до впакування можна умовно розділити на три групи:
• основные (утилитные)
- обеспечивающие виконання вимог виробництва, а також умов захисту продукції, навколишнього середовища й доставки продукції споживачеві;
• дополнительные - рекламные, информационные, потребительские;
• эстетические - связанные с гармонизацией утилитарных и эстетических запросов, созданием красивых, привлекательных и функциональных изделий.

Для комерційного успіху дизайн упакування повинен забезпечувати:
• поддержку репутации (имиджа) фирмы и торговой марки товара;
• соответствие способам реализации товара и стимулирование покупки;
• простоту, ясность и привлекательность оформления; экономичности для изготовления и приемлемую цену для покупателя.
Конструкція впакування (її розмір, форма) повинна відповідати способам викладення товару, забезпечувати вільний доступ до нього покупця, легеня зчитування інформації. Для товарів повсякденного попиту впакування повинна бути простий, нейтральної, гармонічної, урівноваженої. Швидкий вибір необхідного товару серед маси інших вимагає правильного колірного рішення впакування.
Упакування по конструкції, розміру, формі, кольорам, зовнішньому оформленню повинна бути адекватна впакованому продукту. Не варто здорожувати впакування товарів повсякденного попиту (борошно, цукор, макарони...) використанням дорогої, багатоколірної (6 -8 колірний) печатки, металізації, тиснення
Для порционной (разовой) упаковки массу продукта определяют из дозы его разового потребления. Более крупная потребительская упаковка должна вмещать в себе количество продукта, равное в потребности в нем средней семьи из трех человек за время, равное половине срока годности продукта.
Текст, поміщений на впакуванні, повинен подавати необхідну інформацію про продукт, його властивостях, особливостях застосування, зберігання. Ця інформація регламентується нормативною документацією на продукцію
Розміри шрифтів залежать від можливостей поліграфічного оформлення, обсягів розташовуваної на впакуванні інформації, розмірів упакування
Для впакування масою до 50 м використають шрифти
до 6 кегля включно; масою 50 -200 м
- до 8 кегля; масою 200-1000 м
- до 10 кегля; понад 1000 м - до 12 кегля

Упакування народжує наміри купити
Валерій Кривоший, президент Клубу пакувальників, член ради директорів WPO (Київ):
- Психологи затверджують, що на 30% наші наміри купити або не купити товар народжуються під впливом зручної у використанні й привабливої для очей упакування
У радянські часи мислили так: навіщо витрачати засоби на створення того, що після використання продукту або товару необхідно викинути. І не витрачали, відправляючи все населення в черзі, розраховуючи на те, що в умовах загального дефіциту народні маси куплять всі й без упакування. Ми готові були миритися з величезним (до 50-60%) втратами вирощених картоплі, овочів, фруктів, інших продуктів, щорічно відряджаючи на колгоспні поля й овочесховища майже все доросле населення країни, тільки б не вкладати кошти в розвиток новітніх технологій переробки й упакування товарів і продуктів, у створенні ефективних пакувальних матеріалів й устаткування
У результаті в середині 90-х років в Україні харчових продуктів у розфасованому виді продавалося лише 26%, а деяких продуктів - і того менше: масла вершкового - 16%, цукру - 7%, м'яса - 5%, сиру твердого 1%.
У той же час пакувальна галузь у багатьох країнах миру розвивалася гігантськими кроками. Ємність світового ринку впакування до минулого року досягала $500 млрд. Щорічно у світі для впаковування товарів і продуктів використається 1350 млн т різних пакувальних матеріалів, серед яких 500 млн т картону й паперу, 300 млн т полімерів, 150 млн т метала й 40 млн тстекла.

Культури загальної не вистачає
Валерій Шредер, завідувач відділом Вниихимпроекта, глава технічного комітету Держстандарту ТК -120:
- Сьогодні нам не вистачає загальної культури оформлення впакування, а цьому треба вчитися. Адже в Україні більше 40 тис. виробників товарів і послуг, більше 90% з них використають тару в тім або іншому виді. На мій погляд, дуже мало приділяється уваги такому навчанню в торгово -економічних інститутах. А це - ази, які повинні знати як виробники, так і споживачі. Зараз всі виробники розуміють, що якщо ти не впакуєш - ти цей товар не продаси.
Іноді підприємець уважає, що досить "передрати" оформлення з якого-небудь заморського зразка й усе. До такого інший раз доходить! Навмисно не придумаєш: вітчизняний виробник мінеральної води бере пляшку з-під мінеральної води Німецького виробництва й "стирає" з її дизайн разом зі знаком дуальної системи Німеччини, що свідчить про те, що німецький виробник цієї водички сплатив податок за збір використаної тари... .
Якщо ви дорожите торговельною маркою...
Володимир Мурахевич, комерційний директор ТОВ "Август -Кий " (Київ):
- Пакувальне виробництво буде високорентабельним, якщо цей бізнес ведеться не як самостійний, а як супутньому виробництву або торгівлі, при наявності налагодженої системи збуту.
При цьому, якщо ви дорожите своєю торговельною маркою, купуйте тільки якісну сировину й тільки якісне впакування, прийде йти на більші витрати, щоб удержатися на цьому ринку. Зате й бізнес ваш буде більше надійним і стабільним.

Далі: Приміщення й персонал для впакувань

Яндекс цитування