Интернет > Рекламное производство
Види реклами в інтернеті
Завдяки своїй високотехнологічності реклама в інтернеті має цілий ряд переваг, які ставлять її на голову вище інших напрямів рекламної галузі. Як відомо, головне для бізнесу - це ефективність вкладень, і тут інтернет-реклама явно виграє.
Сео просування
Основним елементом SEO є ключові запити, котрі автори контенту використовують в процесі написання тексту, а користувачі прописують в пошуковій системі. Алгоритми пошукових систем аналізують запити та видають найбільш релевантні співпадіння в якості результатів пошуку.
Більш високі позиції сайту викликають більше довіри у користувачів. Так як найбільша кількість трафіку на сайті забезпечується саме пошуковими системами, то такі переваги можуть значно підвищити відвідуваність сайту та об'єми продажів.
Контекстна реклама
За допомогою контекстної реклами можна демонструвати користувачу інтернету ту інформацію, в якій він найбільше зацікавлений. Наприклад, на автомобільному сайті відвідувач бачить банери та оголошення з посиланнями на автосалон - це і є приклад контекстної реклами. В очах користувача вона виглядає природно та очікувано, і тому сприймається позитивно.
В технічному плані можна вважати найкращою пошукову рекламу. Її суть в тому, що рекламна пропозиція (банер чи текстовий блок) - демонструється користувачу у відповідь на слова, які він набирає в рядку пошуку.
Та не менш популярна й мережева контекстна реклама, де автоматичний рекламний алгоритм підбирає оголошення відповідно до тематики сторінки, на якій знаходиться користувач, а також відповідно до його інтересів і споживацьких запитів.
SMM маркетинг
SMM (Social Media Marketing) передбачає просування в соцмережах. Це може бути як створення, ведення та розкручування комерційного акаунту чи групи, так і розміщення рекламних оголошень всередині платформи. З соцмереж можна отримати досить конверсійний трафік, якщо знати особливості та маркетингові можливості та правильно їх використовувати. Функціонал деяких соцмереж, створення та оформлення, розміщення фото товару, онлайн-платежі, коментарі, відгуки - все це дає можливість замінити дороговартісну розробку веб-ресурсу.
Таргетована реклама
Таргетована реклама направлена на цільову аудиторію, котра цікавиться даною послугою чи товаром. Як же соцмережі відбирають ЦА для таргету?
Коли користувачі реєструють обліковий запис на будь-якій соціальній платформі, вони заповнюють анкетні дані, вступають в групи, підписуються на цікавих їм людей. Ці дані обробляють роботи соцмереж та складають сегмент користувачів за інтересами, та іншими категоріями.
Рекламодавець за час створення кампанії вибирає різноманітне співвідношення загальнодоступних метрик, що забезпечує точне попадання на аудиторію. Наприклад, жителі певних вулиць чи районів міста, поціновувачів фітнесу, онлайн-покупок тощо.
Реклама у вмілих руках є потужним інструментом просування товарів та послуг. Залежно від цілі та бюджету можна налаштувати ефективну рекламу, котра принесе багато клієнтів. Зверніться в bestmarketing.com.ua, налаштуйте свою рекламу якісно!