бизнес в интернет > Интернет > Интернет маркетинг > Сеть и интернет
Переваги інтернет-еквайрингу
Інтернет-еквайринг – зручна послуга для отримання безготівкових платежів. Це система, яку підключають власники бізнесу різних сфер діяльності. Інтернет-еквайринг використовується як власниками віртуальних торгових майданчиків, так і компаній, які не мають власного сайту чи інтернет-магазину. Подібна послуга дозволяє автоматизувати прийом платежів, що відкриває багато нових перспектив для бізнесу.
Вигідно підключати інтернет-еквайринг для фізичних осіб підприємців та юридичних осіб. Обсяг вхідних фінансових потоків може бути будь-яким. Покупці замовлятимуть послуги або товари в зручний для них час, оформлятимуть замовлення та оплачуватимуть його автоматично.
Особливості інтернет-еквайрингу
Поступово компанії, організації, навіть цілі держави переходять на безготівковий розрахунок. Подібні транзакції простіше контролювати та проводити. Покупцеві набагато простіше розплатитися. Достатньо лише списати кошти зі своєї банківської картки. Не потрібно носити із собою готівку. Тому безготівкові платежі поступово витісняють інші методи оплати.
Плюси послуги
Інтернет-еквайринг підключають невеликі та великі компанії, тому що подібний сервіс дозволяє збільшити прибуток та скоротити витрати за рахунок наступних факторів:
- Немає потреби торгувати товарами у звичайному магазині. Інтернет-майданчик з повним описом товарів відкритий цілодобово, оформити покупку може кожен у зручний для нього час.
- Вибрати товари або послуги можуть зайняті люди, які не мають часу гуляти по магазинах.
- Наявність зручного, моментального способу оплати на сайті або в інтернет-магазині збільшує шанси на здійснення спонтанних покупок.
- Охоплення потенційних покупців зростає. Товари можуть доставлятись перевізниками навіть на великі відстані.
- Розплатитись банківською картою для більшості покупців зручніше, ніж готівкою.
- Не потрібно сплачувати за оренду магазину. Достатньо зберігати товари на складі або замовляти пересилання безпосередньо від виробника.
- Ймовірність відмови від уже сплаченого товару скорочується.
- Виключається можливість отримати платіж фальшивими купюрами.
- Не потрібно наймати касира, проводити щоденну інкасацію, забезпечувати охорону готівки у сейфі тощо.
Завдяки підвищенню охоплення цільової аудиторії вдається збільшити кількість покупок. За рахунок зниження витрат на утримання фізичного магазину та складу можна збільшити рентабельність бізнесу. Покупці з більшою ймовірністю оформлять замовлення, тому що зробити це вони можуть у зручний час, сплативши замовлення прямо з картки, не виходячи з дому.