КОНСТРУЮВАННЯ МЕБЛІВ

Оцінка споживчих вимог

Споживчі властивості меблів визначаються сполученням утилітарних й есте­тичних властивостей. Такі показники не можуть бути виражені у фізичних або вартісних одиницях. їх рекомендують оцінювати органолептично, в умовних одиницях - балах. За раніше прийнятою методикою атестація якості продукції меЬлевого вирооництва визначалась за вищою, першою і другою категорією якості, на основі карт технічного рівня якості, що не виключає застосування цієї методики при сертифікації продукції в сучасних умовах.

Атестація меблевої продукції проводиться за трьома категоріями якості:

Вища - вироби за своїми техніко-скономічними показниками відповідають або переважають досягнення вітчизняної та зарубіжної науки. В основу закладе­но наступництво нових моделей високих естетичних властивостей.

Перша - вироби відповідають за своїми техніко-економічними показниками сучасним вимогам державних стандартів України. Це продукція серійного і ма­сового приватного та державного виробництва.

Друга - вироби, що не відповідають за своїми техніко-економічними показ­никами сучасним вимогам, морально застаріли, підлягають модернізації або зняттю з виробництва.

Можливі умовні одиниці (бали) для оцінки комфортності й естетичних по­казників наведені в таблиці 1.1.

Таблиця 1.1

Показник

Межа оцінки за категорією якості, не менше, бали

Вища

Перша

Комфортність:

зручність користування

18-17

16-9

зручність догляду за виробом

6-5

4-3

зручність розміщення в при­

міщенні

6-5

4-3

Естетичність:

форма

15-14

13-17

колір, фактура, рисунок лицьо­

вих поверхонь

9-8

7-5

гармонійність фурнітури

6-5

4-3

Кількість показників, що наведені в цій таблиці, можна розширити, див. рис. 1.10. Оцінку якості меблів за такими показниками зручно проводити і при організації конкурсних торгових виставок. Вироби, яким присвоюється вища ка­тегорія якості, повинні мати оцінку не менше 27 балів.

При порівнянні споживчих властивостей нових моделей з базовими аналога­ми проводиться розрахунок на основі даних технічного рівня якості та коефіцієн­тів вагомості показників у загальній оцінці споживчих властивостей.

Загальну оцінку споживчих властивостей визначають, за середньозваженим арифметичним показником, Q, що визначається за формулою:

і-і

де: т - кількість одиничних показників споживчих властивостей виробу;

Кі - коефіцієнт властивості 1-го показника, що входить в узагальнений показник; Рі — значення першого показника за картою технічного рівня і якості виробу, бали.

Коефіцієнт вагомості показників у загальній оцінці споживчих властивостей наведено в таблиці 1.2.

Таблиця 1.2

Показник

Коефіцієнт вагомості

вітальня

спальня

кабінет

кухня

дитяча 1

передпокій

Комфортність

50

50

50

50

50

50

УТОМУ ЧИСЛІ

:

зручність користування виробом

30

35

35

25

ЗО

25

зручність догляду за виробом

5

3

5

10

10

10

зручність розміщення в приміщенні

15

10

10

15

10

5

Естетичність

50

50

50

50

50

50

УТОМУ ЧИСЛІ:

форма

20

20

20

20

20

25

колір, фактура і рисунок

J5

20

15

25

20

20

лицьових поверхонь

гармонійність фурнітури

15

10

15

5

10

5

Часто виникає потреба, оцінюючи споживчі властивості виробів, порівнюва­ти їх з базовими аналогами. Тільки в такому порівнянні можна судити про рівень споживчих властивостей варіантів продукції, що оцінюється:

<?■ = Q/Q6

де: Qj - рівень споживчих властивостей виробів меблів, безрозмірна величина; Q і Q, - відповідно, значення узагальнюючих показників виробів меблів від­повідно до тих, що оцінюються, І базових, бали.

Кожне підприємство, незалежно від форми власності, повинно проводити свою виробничо-господарську діяльність так, щоб вона була для нього еконо­мічно вигідна. А показники економічного успіху й економічних результатів - це ефективність менеджменту. На підприємство та менеджмент покладаються ще дві важливі функції - функція маркетингу та функція інновації. Маркетинг охоплює всі сфери роботи підприємства, починаючи з досліджень, проектуван­ня і конструктивних розробок до закупки сировини, виробництва і закінчуючи продажем споживачам, обслуговуванням. Підприємство може взяти до уваги і готові вироби, які мають позитивну оцінку на споживчому ринку. Більш ефек­тивною функцією менеджменту є інновації, розробка нових проектів вищої якості. Підприємство повинно давати своєму споживачеві меблі і послуги на вигідніших умовах, ніж конкуренти, і кращої якості. З цього погляду, поняття «інновація» включає в себе не тільки нові проекти виробів і нові технологічні процеси, а й зміни в стилі роботи підприємства в кращий бік - нові послуги, зменшення вартості й інші умови (реклама, упаковка, гарантії, транспортуван­ня та ін.)

Очевидно, основою вимог у меблевика є конкретний промисловий взірець, який характеризують таким поняттям, як технологічність, тобто відповідність вимогам матеріало - та енергоощадності, методам масового виробництва за умов зменшення забруднення навколишнього середовища,

КОНСТРУЮВАННЯ МЕБЛІВ

Сучасні міські вуличні меблі

Сучасні міські вуличні меблі Зміст Вуличні меблі в міському середовищі Вимоги до міських меблів Які використовуються матеріали для вулиці Сучасні рішення щодо оформлення вуличного простору Мал. 1 Сучасні концепти оформлення …

Как выбрать оптимальную кровать

Кровать по праву именуют королевой спальни, ведь грамотно подобранная мебель обеспечит комфортный спокойный сон и полноценное восстановление сил. Как правильно выбрать упомянутый предмет интерьера, рассказывают эксперты MaxMebel. В интернет-магазине представлен …

Широкий ассортимент кресел-мешков по цене производителя

Каждый человек стремится к тому, чтобы сделать свой быт уютнее. Одним из практичных и новомодных способов, позволяющих обустроить свое

Как с нами связаться:

Украина:
г.Александрия
тел./факс +38 05235  77193 Бухгалтерия

+38 050 457 13 30 — Рашид - продажи новинок
e-mail: msd@msd.com.ua
Схема проезда к производственному офису:
Схема проезда к МСД

Партнеры МСД

Контакты для заказов оборудования:

Внимание! На этом сайте большинство материалов - техническая литература в помощь предпринимателю. Так же большинство производственного оборудования сегодня не актуально. Уточнить можно по почте: Эл. почта: msd@msd.com.ua

+38 050 512 1194 Александр
- телефон для консультаций и заказов спец.оборудования, дробилок, уловителей, дражираторов, гереторных насосов и инженерных решений.