09 липня – презентація Індексу прозорості компаній готельного сектору України
Запрошуємо Вас відвідати презентацію та обговорення Індексу прозорості компаній готельного сектору України з корпоративної соціальної відповідальності, що відбудеться 9 липня 2013 року у готелі «Прем’єр – палац» о 11.00. Реєстрація з 10.30
Індекс прозорості компаній готельного сектору України на предмет розкриття інформації з корпоративної соціальної відповідальності був проведений Центром «Розвиток КСВ» у травні за методикою Індексу прозорості, розробленою Компанією BeyondBusiness(Ізраїль). В Індексі було оцінено близько 20 найпопулярніших готелів Києва, а саме: «Діарсо», Дніпро, Інтерконтіненталь, Київ, «Національний», Опера, Перлина Дніпра, Подол Плаза, «Президент», Салют, Fairmont, HyattRegency, PremierPalace, RadissonBlueKyiv, RivieraPalace, VisakHotel, Hilton, HolidayInn.
Під час презентації Ви дізнаєтесь та зможете представити Вашу точку зору та плани з наступних питань:
- Який готель найбільш прозоро та інформативно висвітлює інформацію про соціальну відповідальність;
- Яке місце займають провідні готелі України у порівнянні з плодами готелів міжнародних груп?
- Які важливі питання для готельного сектору?
Акредитація: до 08 липня 12.00 за телефоном: (044) 280 11 47, ld@csr-ukraine.org.
***
Про Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності»: Провідна експертнаорганізація з КСВ в Україні, член Правління Глобального договору ООН (2010-2013), національний партнер CSR Europe (Брюссель) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (WBCSD, Женева). Організація об’єднує 39 компаній України. Центр надає консультації з питань розробки стратегії, програм та комунікацій з КСВ, проведення моніторингу та оцінки ефективності проектів, підготовки і верифікації нефінансової звітності. Детальніше www.csr-ukraine.org
Методологія Індексу прозорості та підзвітності: Особливість Індексу полягає в тому, що об'єктом оцінки є сайт компанії, який розглядається як основне джерело надання інформації про корпоративну соціальну відповідальність. Сайти компаній оцінюються за чотирма критеріями: Звітність - наявність звіту про діяльність компанії в соціальній та екологічній сфері. Прозорість - рівень розкриття інформації за ключовими сферами КСВ.Навігація - легкість доступу читача веб-сайту до інформації. Доступність - потенційна доступність сайту з точки зору різних нюансів (наявність контактної інформації, мову, блог і т.д.)