В Украине > Одежда > Одежда в Украине
Goldi: як створити успішний бренд одягу в Україні
Для багатьох українських підприємців останні роки стали справжнім випробуванням: пандемія і пов’язані з нею обмеження, економічна криза, повномасштабна війна… Проте навіть в таких умовах можливо не лише залишатись на плаву, а й досягати успіху. Як? Про це розповість власник українського модного бренду Goldi, Олег Червонюк.
Як все починалось
Бренд Goldi почався з великої мрії та ентузіазму. Сталося це у 1990 році у місті Рівне, коли підприємець-початківець вирішив підхопити модні тренди з Європи, що бурхливим потоком увірвались на українські ринки. Спочатку було вирішено знайти партнерів за кордоном, а надалі — працювати над власною автономністю. Вже у 1998 році у компанії з’явилась перша швейна фабрика «Раскова», у 2002 — фабрика «Едельвейс», а вже у 2008 — текстильна фабрика «Льонокомбінат».
Саме автономність стала одним з факторів виживання компанії у бурхливі часи: виробництво повного циклу дозволило налагодити шиття нових партій товару навіть за умови логістичних складнощів. Це відчувалось і в локдауни 2020 року, і після початку повномасштабної війни в Україні.
Ще одним важливим етапом історії Голді стало відкриття першого брендового магазину у 2013 році. Саме тоді почалася зміна формату роботи з відкритих ринків до торговельних центрів. Це була нова епоха, і Goldi успішно адаптувались до її умов.
Зараз, станом на 2022 рік, компанія володіє мережею з 27 фірмових крамниць та співпрацює з партнерами у багатьох країнах світу.
Цінності бренду Goldi
Сучасні реалії вимагають від компанії не лише виготовлення якісної продукції, а й соціальної відповідальності та меседжу, який вона несе у суспільство. Для Голді це:
- Турбота про природу. Використання у виробництві екотехнологій, перероблювальних матеріалів та просування ідей відповідального споживання є важливою частиною діяльності бренду.
- Підкреслення індивідуальності кожної людини. Банальщина та шаблони — це точно не про одяг Goldi.
- Створення мультикультурної спільности, що має за мету змінювати світ на краще.
Саме цей підхід викликає у клієнтів Голді симпатію та неабиякий інтерес. І, звісно ж, поціновувачі люблять цей бренд за якісну та зручну продукцію, яка ідеально підходить для українських вулиць.