Початок | Ми | Комп'ютери | Інтернет | Печатки | Печериці | Упакування | Буржуйки | Зварювання | Амортизатори | Неліквіди | Іпатійович | Тренінг | Binzel | Анімація | Посилання | Реквізити | Послуги


Як виникла ідея на тризубі голки

      Мій партнер займається одноразовим посудом - від оптових постачальників і виробників України (Одеса, Київ, Дніпропетровськ) привозить асортименти посуду, пакетів, плівки й продає в роздріб у м. Олександрія й по прилеглих населених пунктах. Часто буваю в нього в магазині одноразового посуду - я в нього основний споживач стаканчиков. Звернув увагу на цінники, які в нього продаються, і запропонував "гарніше й дешевше" - так початку працювати й приносити прибуток ідея цінників й етикеток. У цінники уставляється шпилька (голка) і цінник можна застромити в продукти або в інший товар. Шпилька металева, коштує близько 0,25грн. в оптовиків. Виникло запитання - а чому металева? Тому що повторити форму шпильки (закрутити вушко, у яке уставляється цінник) з іншого матеріалу набагато складніше... Тепер, по принципах, які я вперше прочитав в Юрія Мороза, лезим у суть - а навіщо вушко? Щоб тримати цінник. А не простіше тримати цінник вилкою!!! Тоді й матеріал піде пластмасовий! Ціна на таку голку, на кінці якої тризуба вилка падає на 2000%!!! (жаль, що ця ідея не в області товарів першої необхідності).
Далі, як учить Ю. Мороз, саме важке - втілити й дістати прибуток. Втілення йде за схемою:
1. Виготовляємо пресформу на виделку-голку
2. Замовляємо лиття - у готовому виробі качана важить біля грама й повинна відповідно коштувати близько 0,01грн.
3. Одержуємо готові качани й продаємо продавцям цінників, за ціною 0,05грн. поки немає конкуренції...
11.11.2001м Rush

Яндекс цитування