«Кредобанк» представляє нову комунікаційну платформу
Впровадження нової комунікаційної платформи є продовженням зміни рекламного позиціонування банку, першим кроком якої стала проведена у вересні зміна логотипу «Кредобанку». Головним образом нових рекламних повідомлень про продукти і послуг стали грошові знаки – те, з чим найчастіше асоціюються банки. Обличчями нових повідомлень стали звичайні клієнти банку. У першій хвилі реклами нових продуктів «Кредобанку» погодилися взяти участь близько 100 клієнтів з західних та південно-східних регіонів України. З их було відібрано 16 клієнтів, що взяли участь у зйомках. Участь у кампанії відбувалась на засадах волонтерства без виплат жодних матеріальних винагород.
«На банкнотах будь-якої країни зазвичай друкують обличчя людей, які надзвичайно важливі для цієї країни. Це завжди авторитети, неординарні особи, люди величавого таланту. Нашими головними героями є звичайні клієнти «Кредобанку», бо вони надзвичайно важливі для нас, і ми хочемо, щоб всі про це знали, – гласить перший защитник голови правління ПАТ «Кредобанк» Марцін Куксіновіч. – Запрошуючи до участі в рекламних кампаніях наших клієнтів, ми також хочемо, щоб вони відчули для себя надзвичайними».
Першою рекламою, заснованою на новій комунікаційній платформі, стане просування нових продуктів з готівкового кредитування фізичних осіб. Нові пропозиції дадуть змогу клієнтам протягом 30 хвилин після звернення отримати позику за зниженою відсотковою ставкою в 9,99% річних на суму до 10 тис. грн. без довідки про доходи та до 50 тис. грн. при наданні довідки про доходи за останнє півріччя. Нові кредитні продукти будуть доступні в мережі «Кредобанку» з 14 жовтня. «Кредобанк» і надалі залучатиме клієнтів до творення рекламних образів продуктів та послуг банку.