бизнес > обо всём

Що таке державні закупівлі

Державні закупівлі – це єдиний спосіб для державних та бюджетних установ знайти необхідні для них товари чи послуги за найвигіднішою вартістю. В Україні це відбувається через спеціальний майданчик Prozorro, який активно працює з 2016 року.

Що таке тендери або держзакупівлі

Самовизначення слова тендер розуміється як найновіший сучасний спосіб проведення оптового продажу товару за допомогою мережі інтернет. При цьому всі учасники цього процесу поділяються на дві ключові групи: замовник та постачальник.

У ролі замовника у торгах виступають територіальні чи муніципальні підприємства, органи влади, організації чи різні об'єднання, які мають державний капітал. Усі процедури здійснюються за допомогою відкритих торгів у рамках конкурсної програми в інтернеті на спеціальному майданчику.

Постачальником може бути організація чи приватний підприємець. При цьому для входження на торги він може мати різні назви: приватник, виконавець, підрядник або підрядна організація.

Замовник заповнює заявку на потрібний товар на торговому майданчику. Постачальники бачить цю заявку і подають на неї відповідь у вигляді пропозиції. Після цього заявник обирає найоптимальніший для себе варіант і укладає договір із відібраним кандидатом.

Сам торговий майданчик має вигляд сайту, де розміщуються всі заявки на продукцію чи сировину. Майданчики мають бути офіційними та акредитованими. Серед них можна назвати Українську універсальну біржу (УУБ) tender.uub.com.ua. Вона має відмінну репутацію та пропонує широкий вибір пропозицій.

Який порядок дій існує у системі «Прозоро»

Щоб процес проведення пройшов за всіма правилами, замовнику та постачальнику потрібно виконати низку етапів. Вони повністю розкривають весь процес операції та є обов'язковими для виконання.

  1. На майданчику УУБ потрібно створити профіль особистого кабінету з унікальним логіном та паролем.
  2. Оголошення створюється шляхом заповнення стандартної форми. Додатково прикріплюється тендерна документація та вказується вартість.
  3. У перші три дні замовник відповідає на запитання, а потім приймає заявки від постачальників. Після цього проводиться аукціон.
  4. Переможця система вибирає автоматично та відкриває прихований до цього доступ до вартості, документації та інформації про постачальника. Після вивчення даних замовник може укласти договір, якщо його влаштовують умови та пропозиції.
  5. Завершення закупівлі відбувається після внесення до бази даних замовником відсканованого договору як копії.

Цей регламент проведення є найпопулярнішим у таких процесах. Він має мінімальні витрати за часом не тільки на складання, а й на прийняття заявки. Перевагою державних закупівель є суттєва економія коштів, що виділяються з бюджету на отримання товарів або послуг. Як правило, тендер виграють компанії, які надають найбільш оптимальні умови, цінову політику та якість продукції. У ході обліку та вибору переможця беруться до уваги всі ці якості, а завдяки автоматизації виключено ризик фальсифікації чи просування якоїсь однієї компанії.

Добавить комментарий

бизнесобо всём

Вейперам и не только: кому необходима электронная сигарета

Вейп-девайсы в руках украинцев можно увидеть повсеместно – компактные POD-системы стали популярны ввиду своей экономичности, простоты и насыщенной вкусопередачи. Эти устройства с каждым годом становятся все доступнее, поэтому им отдают …

Набори компонентів — найбільш доступні рідини для подів

На оптовому сайті Octolab представлена рідина для електронних сигарет в Києві за доступними цінами у зручному форматі наборів компонентів, з яких вейпери замішують для себе заправку   Доступна альтернатива готовим …

Выбор уличных мусорных урн: материалы и дизайн

Уличные мусорные урны - это неотъемлемая часть городской инфраструктуры, способствующая поддержанию чистоты и порядка в общественных местах. В данной статье мы рассмотрим, как выбирать уличные мусорные урны с учетом материалов …

Как с нами связаться:

Украина:
г.Александрия
тел./факс +38 05235  77193 Бухгалтерия

+38 050 457 13 30 — Рашид - продажи новинок
e-mail: msd@msd.com.ua
Схема проезда к производственному офису:
Схема проезда к МСД

Партнеры МСД

Контакты для заказов оборудования:

Внимание! На этом сайте большинство материалов - техническая литература в помощь предпринимателю. Так же большинство производственного оборудования сегодня не актуально. Уточнить можно по почте: Эл. почта: msd@msd.com.ua

+38 050 512 1194 Александр
- телефон для консультаций и заказов спец.оборудования, дробилок, уловителей, дражираторов, гереторных насосов и инженерных решений.