Boehringer ingelheim rcv (продукт «лазолван») — 6 маркетинговых кампаний, которые правительство объявило лживыми — бизнес — forbes украина
Kohavinka@svitonline.com 21.12.2012, 13:26
ПАТ «Кохавинська паперова фабрика» не визнала звинувачення Антимонопольного комітету України в недобросовісній конкуренції
ПАТ «Кохавинська паперова фабрика» вважає рішення тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 06.12.12 р. про накладення на підприємство штрафу в розмірі 1 млн. грн. упередженим, необ’єктивним та несправедливим і буде оскаржувати його в трибуналі.
Туалетний папір «Антисептичний» підприємство випускає у повній відповідності з Технологічним регламентом, а також Технічними умовами та Патентами, які погоджені та зареєстровані відповідними держаними органами.
ПАТ «Кохавинська паперова фабрика» перше і, наразі єдине в Україні підприємство, яке освоїло випуск туалетного паперу з покращеними мікробіологічними показниками за рахунок використання у виробництві дезінфікуючого засобу «Гембар», дія якого пригнічує ріст і розвиток шкідливих мікроорганізмів. Згідно з проведеними дослідженнями, мікробіологічні показники паперу обробленого антисептиком «Гембар» не погіршуються і через 6 місяців після його виготовлення.
Сущность звинувачення Антимонопольного комітету зводиться до того, що назва паперу «Антисептичний» вводить в оману покупців, які розраховують на його активну знезаражувальну (лікувальну) дію, що не підтверджено розширеними бактеріологічними та вірусологічними дослідженнями.
Але, на обгортці паперу чітко зазначено, що це туалетний папір, тобто виріб санітарно-гігієнічного призначення, а не медичний засіб чи продукт і невірно стверджувати, що покупці (споживачі) не розрізняють цього і, таким чином вводяться в оману, розраховуючи на активну антисептичну чи лікувальну дію туалетного паперу «Антисептичний».
Після засідання тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, представники підприємства, які брали у ньому участь, подякували членам колегії за таку «підтримку» українського виробника.
Натомість, в ситуації, що склалася підприємство сподівається на розуміння покупців та торгових мереж, з якими співпрацює.