40 тисяч нових клієнтів обрали КРЕДОБАНК
Зростання клієнтської бази КРЕДОБАНКу було досягнуто, насамперед, завдяки збільшенню зацікавленості фізичних осіб продуктами та послугами банку. Загальна кількість клієнтів-фізичних осіб у 2012 році зросла на 11% у порівняні з 2011 роком і станом на початок 2013 року склала 390 тисяч осіб. Збільшення кількості роздрібних клієнтів позитивно відобразилось на динаміці ранцу кредитів фізичним особам, який зріс протягом року на 30%, та на обсягу коштів фізичних осіб, розміщених в КРЕДОБАНКу.
Збільшення кількості клієнтів і обсягів діяльності зміцнило позиції КРЕДОБАНКу на банківському ринку. За даними Національного банку України ринкова частка банку за підсумками минулого року зросла за більшістю показників. Також КРЕДОБАНК увійшов до ТОП-30 українських банків за обсягом кредитів, наданих фізичним особам.
– Нашому банку, як одному із лідерів банківського ринку Західного регіону та члену групи капіталу найбільшого польського банку PKOBankPolskiSA, довіряють не тільки роздрібні клієнти, але й підприємства малого і середнього бізнесу з усіх регіонів України, — зазначає перший защитник голови правління КРЕДОБАНКу Марцін Куксіновіч. – Так, у 2012 році клієнтами банку стали понад 1 500 юридичних осіб і підприємців, а загальна чисельність таких клієнтів зросла до 35 тисяч. Ріст кількості бізнес-клієнтів, збільшення залишків на їх рахунках, а також обсягів фінансування наданого банком таким клієнтам, підтверджує правильність підходів, якими банк керується при боті з клієнтами, та професіоналізм його команди. В боті з клієнтами малого і середнього бізнесу пріоритетом для нашого банку є швидкість в прийнятті рішень, партнерський нрав відносин та супровід кожного клієнта професійним менеджером-консультантом.