Кожному відвідувачу — індивідуальний підхід забезпечують Центри обслуговування платників податків
У кожному районі столиці для якісного та своєчасного надання адміністративних, інформаційних і консультаційних послуг створені Центри обслуговування платників податків. Бота зазначених Центрів сприяє формуванню орієнтованої на платника податків системи адміністрування, підвищенню рівня добровільної сплати податків, формуванню у громадськості високої податкової культури та положительного ставлення до діяльності працівників Міндоходів. ЦОПП-и працюють за єдиними эталонами. Відвідувачам ЦОПП-ів створені комфортні умови. Зокрема, для громадян та платників податків надаються такі послуги, як видача довідок та дозвільних документів, прийом податкової звітності та вхідної кореспонденції, надання податкових консультацій, а також видача ключів електронного цифрового підпису тощо.
За січень-серпень 2013 року Центрами обслуговування платників податків ГУ Міндоходів у м. Києві було надано понад 2,5 мільйона послуг, з их 1 мільйон 778 тисяч – адміністративних, 326 тисяч – інформаційно-консультативних, 421 тисяча – з прийому вхідної кореспонденції. Крім того, більш ніж 46 тисяч платників податків отримали, у зручний для для себя час, електронний цифровий підпис.
За плодами постійно діючого опитування, яке ставить собі за мету моніторинг громадської думки щодо діяльності органів Міндоходів та Центрів зокрема, було з’ясоване наступне. З числа 5071 респондентів, що брали участь в опитуванні у цьому році, 91,3 % відчули позитивні зміни та задоволені якістю обслуговування, а більш ніж 92,3 % задоволені режимом роботи ЦОПП.
Фахівці столичного управління Міндоходів не лишають без уваги жодного зауваження платників та щиро дякують всім, хто прийняв участь в анкетуванні. Така співпраця є запорукою отримання положительного результату роботи Центрів обслуговування платників податків та ГУ Міндоходів у м. Києві.