Особливості подання податкової звітності в електронному вигляді
Головне управління Міндоходів у м. Києві нагадує, що відповідно до
р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233, після того, як платник надіслав звітність електронною поштою (засобами телекомунікаційного зв’язку) до органу Міністерства доходів і зборів України, він отримує першу та другу квитанції.
Перша квитанціяпідтверджує передачу податкових документів в електронному вигляді до органу Міндоходів. Ця квитанція надсилається органами Міндоходів на електронну адресу платника, з якої було отримано податкову звітність. Якщо платник не отримав першу квитанцію, то податковий документ вважається неодержаним.
Друга квитанціяпідтверджує прийняття податкових документів платника до бази районних даних Міндоходів.
У квитанції мають значитися:
– реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі;
– відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (эталону) електронного документа;
– результати перевірки електронних цифрових підписів (ЕЦП);
– інформація про платника податків;
– дата та час приймання;
– реєстраційний номер;
– податковий період, за який подається податкова звітність;
– дані про відправника квитанції.
На вказану квитанцію накладається ЕЦП органу Міндоходів, здійснюється її шифрування та надсилання платнику засобами телекомунікаційного зв’язку.
Обидві квитанції складаються у двох примірниках. Другі примірники першої та другої квитанцій в електронному вигляді зберігаються в підрозділах Міндоходів.
Нагадаємо, якщо податковий документ в електронному вигляді надійшов до органу Міндоходів до 16 години, то протягом двох годин з моменту прийняття (неприйняття) платнику надсилається друга квитанція. У разі, якщо звітність надійшла після 16 години, то друга квитанція надсилається платнику протягом перших двох годин наступного робочого денька.