„Пульс” — легкий спосіб вирішити складні питання
За вісім місяців поточного року співробітники ДПІ у Гласіївському районі відпрацювали 51 звернення, яке надійшло на сервіс„Пульс”. Питання, з якими зверталися громадяни, були полностью різноманітними. Починаючи від подання звітності у електронному вигляді і закінчуючи з’ясуванням питань щодо організації роботи органів Міндоходів.Усі платники залишились задоволені відповідями, оскільки 100% питань були вирішені протягом доби.
За серпень поточного року на цілодобову гарячу лінію „Пульс” надійшло два звернення, які були розглянуті миттєво. Таке оперативне реагування доводить, що сервіс є корисним для громадян, оскільки ефективно вирішує будь-які суперечливі ситуації.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044)284–00–07. Лінія працює цілодобово.