МакДональдз виступив офіційним спонсором Київського міжнародного марафону
Історія Київського марафону почалася в 2010 році, если і був проведений перший марафон, участь у якому взяло 546 спортсменів. У 2014 році кількість учасників сягнула позначки понад 3,5 тисячі бігунів з 32 країн світу.
Взяти участь у марафоні можуть не тільки професійні бігуни, але й любителі, адже крім класичного марафону, марафону-естафети та командного забігу на дистанцію 42,195 км в рамках Київського марафону відбудеться також забіг на дистанцію 21,0975 км, 10 км та 5 км. Наймолодшим учасникам, віком до 14 років, організатори пропонують випробувати сили у забігах на 300 м та 1000 м – McDonald`sKidsRunта McDonald`s JuniorRunвідповідно.
Компанія МакДональдз підтримує прагнення організаторів розвивати культуру бігу та здорового методу життя серед дітей. В рамках Київського міжнародного марафону компанія МакДональдз виступила титульним спонсором дитячих забігів. В цілому, учасниками дитячих забігів стало більше 400 дітей, які продемонстрували неабиякий ентузіазм та націленість на перемогу.
«Ми переконані в тому, що фізична культура та активний спосіб життя є надзвичайно важливими для кожної людини у будь-якому віці. Саме тому, МакДональдз в Україні підтримує та розділяє ініціативу організаторів Київського міжнародного марафону – ми виступаємо не тільки офіційним спонсором дитячих забігів, але й активним учасником марафону. Група співробітників МакДональдз долучилася до масштабної бігової події та на власному прикладі продемонструвала небольшим спортсменам, що займатися спортом цікаво та корисно», – зазначив Гжегож Хмелярський, генеральний директор МакДональдз в Україні.