«Кредобанк» розширює функціональність Інтернет-банкінгу
Відтепер клієнти банку мають можливість обрати один із методів підтвердження своїх платежів – за допомогою разового паролю, що надсилається SMS-повідомленням на мобільний телефон, або ж за допомогою одноразових кодів, розміщених на спеціальній скретч-карті. Для SMS-авторизації можна обрати будь-який український мобільний номер без попередньої реєстрації у відділенні банку. Клієнти також можуть зберегти існуючий спосіб підтвердження операцій за допомогою одноразових кодів з скретч-карти, який не потребує мобільного телефону та не залежить від роботи стільникового зв’язку. Існуючі клієнти KredoDirectможуть змінювати спосіб підтвердження платежів в інтерфейсі системи необмежену кількість разів без додаткових оплат. Нові клієнти роблять свій вибір при підключенні системи у будь-якому відділенні банку.
Полегшена мобільна «лайт» версія системи KredoDirectавтоматично пускається з будь-якого мобільного телефону, телефону чи планшета при відкритті сайту системи. Вона не залежить від операційної системи мобільного пристрою та автоматично оптимізується під розмір його екрана, споживає мінімум трафіку та швидко працює при повільному Інтернет-з’єднанні. «Лайт» версія дає можливість проведення всіх операцій, доступних у її звичайній версії.
«Розширення можливостей системи KredoDirectстало одним з перших итогів стратегічного проекту удосконалення Інтернет-банкінгу для наших роздрібних клієнтів, – гласить перший защитник голови правління ПАТ «Кредобанк» Марцін Куксіновіч. – Відтепер наші клієнти можуть обирати зручний для для себя спосіб користування системою та керувати рахунком з мобільних пристроїв, будучи впевненими за традиційно високий рівень безпеки розрахунків. «Кредобанк» постійно працює над тим, аби зробити онлайн-банкінг для клієнтів простішим та зручнішим».
Система Інтернет-банкінгу KredoDirectнадає можливість клієнтам «Кредобанку» — фізичним особам переглядати залишки за своїми рахунками, здійснювати швидкі платежі на рахунки у будь-якому банку України, створювати та зберігати шаблони для регулярних платежів, а також відкривати депозити без візиту до відділення банку та поповнювати рахунки мобільних телефонів будь-якого GSM-оператора України. «Кредобанк» забезпечує цілодобову підтримку своїх онлайн-клієнтів через безкоштовну інфолінію за телефоном 0-800-500-8-500.