Авто > Автозапчасти > Автомобили > Автосервис и фирменное обслуживание автомобилей
Заміна мембрани картерних газів: покрокова інструкція
Робота двигуна внутрішнього згоряння будь-якого автомобіля супроводжується утворенням парів із залишків палива та води. У поєднанні дані компоненти призводять до збільшення тиску всередині картера, а значить, зменшення потужності та фізико-хімічних властивостей мастильних матеріалів. Установка КВКГ дозволяє позбутися цієї проблеми, проте система не вічна і вимагає заміни кожні 50 000 км. Широкий вибір мембран картерних газів представлений в інтернет-магазині Repairkit: https://repairkit.com.ua/ua/g24955812-membrany-kvkg-egr.
Коли потрібна заміна мембрани картерних газів
Необхідність заміни мембрани картерних газів можна визначити за низкою зовнішніх ознак, зокрема, по запотіванню шлангів системи та течії прокладок клапанної кришки. Також непрямою ознакою вважатиметься збільшення витрати масла.
Перед заміною обов'язково проведіть діагностику, приєднайте шланг вентиляції до клапана і запустіть двигун. Дайте двигуну попрацювати на холостому ходу. Пальцем закрийте вхідний отвір клапана. У цей момент ви повинні відчути утворення вакууму. Якщо вакуум не відчувається, велика ймовірність, що потрібна заміна чи очищення системи.
Послідовність заміни мембрани картерних газів
Варто зазначити, що заміна саме цієї частини системи досить проста, не потребує особливих навичок та спеціальних інструментів. Перше, що потрібно зробити — зняти декоративну кришку. Для цього краще використовувати пару плоских викруток, які не дозволять клямкам замикатися. Зверніть увагу, що кришка — досить крихка конструкція, тому вимагає дбайливого та неквапливого зняття. Якщо кришка не знімається, прогрійте її з усіх боків будівельним феном на середній температурі.
Потім забирається затвор мембрани картерних газів. За допомогою засобу для очищення та ганчір'я видаліть залишки мастила на корпусі. Перевірте працездатність та цілісність пружини, встановіть її по центру корпусу. У кришці конструктивно передбачений паз, в який має входити мембрана картерних газів. Мембрана на корпусі фіксується разом із кришкою натисканням зверху до характерного звуку замикання всіх кріплень.
Для переналаштування паливних карток знадобиться час. Для перевірки необхідно запустити двигун та дати йому попрацювати деякий час. Потім вимкнути запалення і запустити знову, після цього двигун повинен почати працювати в штатному режимі.