Винница

Асоціація виробників мінеральних та питних вод України взяла участь у галузевих виставках

10 квітня 2013 Асоціація виробників мінеральних та питних вод України взяла участь одразу у двох галузевих заходах: семінарі «Натурпродукт. Спосіб заробити або турбота про споживача» і дискусійному круглому столі «Упаковка, як база успішного бізнесу у виробництві і продажі продукції», що проходили у Києві в приміщенні виставкового центру «КиївЕкспоПлаза».

В рамках виставки «ПродЕкспо. Хлібопекарська & Кондитерська індустрія», аналітичним галузевим журнальчиком «FOOD UA. Продукти України» було ініційовано проведення семінару «Натурпродукт. Спосіб заробити або турбота про споживача». Інтерес до теми обумовлений популярними нині маркуваннями на продуктах харчування, наприклад, «органічний продукт», за які виробник і, відповідно, покупець мають доплачувати. Так от, чи варто воно того? Виробники та організації, що займаються даною сертифікацією, обмінялися досвідом, думками та корисною інформацією.

Оскільки, з першого погляду, до води в плані натуральності питань бути не повинно, Бамбура Оксана Федорівна, представник Асоціації виробників мінеральних та питних вод України, у своєму виступі «Як розпізнати натуральну природну мінеральну воду» висловила стурбованість, що далековато не вся вода на нашому ринку, яка має назву «природна» або  «джерельна» виробляється у відповідності до встановлених у світі норм, а стандарти на мінеральну бутильовану воду так досі і не приведені у відповідність  до Европейських. Проте, споживання води, як і культура пиття, в Україні поступово зростають, хоча, в порівнянні з, наприклад, ОАЕ, де одна людина споживає в середньому 256 літрів бутильованої води на рік, в Україні цей показник становить 42 літри. «Природна вода — видобувається з природних джерел з мінімальним втручанням людини з процес упаковування», — додала Оксана Федорівна.

У той же денек, в приміщенні «КиївЕкспоПлаза» проходила Міжнародна виставка продукції пакувальної індустрії «Пак Експо 2013». Вироблена вода у пляшках має бути доставлена ??споживачеві в незмінному вигляді, тому питання якісної упаковки та вимог до неї актуальне для виробників. Саме такі питання обговорювалися за дискусійним круглим столом «Упаковка, як база успішного бізнесу у виробництві і продажі продукції», який був організований Клубом Пакувальників України в рамках виставки, і не були залишені без уваги Асоціації виробників мінеральних та питних вод України.

У конференц-залі зібралися представники компаній, що виробляють упаковку, виробників продукції, а також експерти галузі. Представник мережі гипермаркетів «Караван» розповів про вимоги, які пред'являють торговельні мережі до упаковки, а Сергій Петренко з компанії «Техноком», про можливість введення до складу полімерів, які використовуються для виготовлення полімерних пакетів, оксі-біорозкладних добавок. Оскільки неувязка можливої заборони на використання виробів з полімерів, зважаючи на тривалість розпаду, існує, то дане нововведення може змінити її позиціонування.

 Крім обміну досвідом, метою проведення галузевих виставок є налагодження контактів, тому представники Асоціації виробників мінеральних та питних вод України та Клубу Пакувальників України обмінялися контактами і висловили взаємні побажання з приводу подальшої співпраці.

Добавить комментарий

Винница

Бизнес: мастерская бытовых услуг

Многие сегодня хотят открыть свое дело. Но кроме желания, следует трезво оценивать свои возможности, иметь объективное представление о финансовых, трудовых и интеллектуальных ресурсах, возможностях их получения, а также уметь применять …

Посуточная аренда в Виннице: квартира без посредников и переплат

Первое, о чем стоит задуматься иностранцу или просто гостю города Винница — это поиск ночлега. Вопреки расхожему мнению, вариант остановиться в гостинице далеко не из лучших, ведь многие из них …

Металлический сайдинг ТМ «Кобо» и его преимущества

Металлический сайдинг ТМ «Кобо» и его преимущества

Как с нами связаться:

Украина:
г.Александрия
тел./факс +38 05235  77193 Бухгалтерия
+38 050 512 11 94 — гл. инженер-менеджер (продажи всего оборудования)

+38 050 457 13 30 — Рашид - продажи новинок
e-mail: msd@msd.com.ua
Схема проезда к производственному офису:
Схема проезда к МСД

Оперативная связь

Укажите свой телефон или адрес эл. почты — наш менеджер перезвонит Вам в удобное для Вас время.