|
Грошові перекази Інтернет банк Рупай |
|||||||||||||||||||||||||||||
На головну | Інформація про "Рупай" | |||||||||||||||||||||||||||||
Переваги роботи з банком Рупай - www.rupay.ru У квітні 2004 року випадково заблукав на сайт www.rupay.ru і застосував цю систему (цей банк) для продажу встаткування з мого сайту - msd.com.ua Відносини з банком - віртуальні, це багато спрощує... У житті я ніколи не зв'язувався з банками прямо - тільки через людей, що працюють із мною... Напружує метушня з папірцями - легше заплатити підлеглому або партнерові невеликий відсоток, щоб той возився з папірцями, звітами й т.д. Звичайно я плачу до 4% від суми за обналичивание засобів і повне юридичне обслуговування угоди. У банку Рупай, якщо підрахувати - майже ті ж цифри, тобто якщо сьогодні долар в Україні по 5,4, а Рупай виводить мені їх по 5,22, те це саме ті ж 4% втрати засобів - нічого страшного, аби тільки угода відбулася! А імпульсивний споживач іноді хоче купити(проплатить) відразу, не відходячи від каси, тобто сайту... І таких споживачів сьогодні багато - сам такий. Т.е. якщо людина заблукала на сайт й якийсь товар йому сподобався, то він не буде вважати "копійки", які він може втратити... - його хвилює як швидше й простіше проплатить й одержати товар. Тим більше в більшості випадків споживач нічого не губить - гублю я як продавець(відсотки при обналичивании...). Мої втрати теж не істотні - спрощена схема проплат, придумана творцем Рупай виправдує ці втрати... Виходячи зі свого досвіду продажів через Рупай: - За більше півроку серед відвідувачів сайту msd.com.ua було виписано більше 200 рахунків "для проплаты через Рупай", з них більше половини - пустышек, тобто рахунку по яких не був проплат або той самий споживач "потренировался" і виписав кілька рахунків, а по одному з них проплатил. - Без попередніх телефонних переговорів і запитів по эл. пошті проплачивают звичайно "електронні" товари - у мене це креслення встаткування - Так само без попередніх переговорів іноді проплачивают "ширвжиток" - більш-менш масове встаткування, у мене це верстат для індивідуального будівництва Всі інші проплаты відбуваються після попередніх переговорів - якщо споживача влаштовує проплата через Рупай, він проплачивает... якщо немає - шукаємо інші шляхи проплаты... По деяких системах перекладу через Рупай за один раз не можуть перелічити більше 1000 доларів... У деяких системах перекладах кілька споживачів не розібралися й перелічили по системах типу WesternUnion або ін. Деяких споживачів не влаштовує відсутність документів на проходження угоди, деякі хочуть документи, що підтверджують угоду й повністю відповідній угоді, що відбувається, тобто якщо це покупка встаткування - той і відповідний документи на проплату встаткування... Для таких споживачів "Рупай" не підійшов, а в основному більшість споживачів улаштовує - треба тільки "завоювати довіру клієнта" - а про способи проплаты завжди можна домовитися... Рашид
Стаття в тему:18.12.04г. Грошові перекази. Конкуренція Заходу? Автор: Сергій Сильченко (із сайту http://mfd.ru/analit/reviews/index.asp?id=158http://mfd.ru/analit/reviews/) Іноді виникає необхідність перекладу готівки з однієї географічної крапки в іншу. Зараз переказати гроші можна швидкими й надійними способами - за допомогою систем грошових переказів. У даний момент на ринку грошових переказів присутні закордонні системи й вітчизняні - банки, що використають власну філіальну мережу, а також поштові перекази. Кожна з існуючих систем перекладів має певну специфіку: висока комісія з перекладів (закордонні системи), низька швидкість (поштові перекази), нечисленність пунктів видачі перекладу (банки, що використають власну філіальну мережу), складне оформлення, диаспоральные обмеження. В 2000 році АКБ «РУССЛАВБАНК» створив першу російську систему "CONTACT" - загальнонаціональну мережу грошових переказів між фізичними особами без відкриття рахунку. Вона орієнтована на широке коло споживачів і поєднують банки-кореспонденти Росії, СНД, Балтії, а також банки й спеціалізовані компанії далекого зарубіжжя. Загальне число пунктів видачі перекладів по усім світі становить близько 3700 (близько 100 країн), по Росії - в 175 містах. При створенні мережі «РУССЛАВБАНК» не став діяти по напрацьованої Заходом схемі. Стояло завдання створити систему для наших споживачів, з нашим рівнем доходів. У цей час масовий характер придбала міграція іноземних і сезонних робітників. З'явився новий клас споживача. Найчастіше це жителі колишніх республік СРСР - люди, які в "старій" житті користувалися послугами пошти й ощадкас, а в "нової" обходять банки й західні системи стороною. Вони живуть і працюють за межами своєї країни або регіону. Фахівці "CONTACT" побачили в них своїх потенційних клієнтів і зорієнтували свою мережу на емігрантів й іммігрантів, що здійснюють регулярні переклади невеликих сум грошей. Чим вигідні системи перекладу грошей простим користувачам ясно - надійно, оперативно й дешево, але що залучає в них агентів? Досвід роботи учасників мережі "CONTACT" свідчить про те, що клієнти, що користуються системами грошових переказів бідують й в інших банківських продуктах. Таким чином, банки збільшують число споживачів своїх послуг: обміну валюти, оренди депозитних осередків, придбання пластикових карт і т.п. У цей час вирішується завдання про використання мережі "CONTACT" юридичними особами. Засоби в системах грошових переказів "транспортуються" в електронному (безготівковому виді) по сучасних каналах передачі даних, а приймаються й видаються в наявному виді. У будь-якій системі перекладів, а їх у світі досить багато, гроші можуть пересилатися тільки в межах однієї системи, тобто відправити кошти можна тільки в ту країну й у те місто, де є агенти або представники мережі. У Росії гроші пересилаються тільки між банками, які уклали угоду з тією або іншою системою й виступають її агентами. Western Union - сама "стара" система перекладу грошей початку працювати в США. Вона дозволяє переказувати гроші між фізичними особами, і на території Росії переклади за участю юридичних осіб не виробляються. Приналежність банку до Western Union у якості їхнього агента тільки на перший погляд виглядає заманливо. Але... В угодах, що підписують Western Union з російськими банками є спеціальний пункт, що забороняє банкам виступати агентами або представниками інших компаній, що пропонують послуги по оперативному перекладі коштів. А це вже різко обмежує кількість потенційних клієнтів банка й не дає можливості розширити географію перекладів і спектр послуг. Одна справа Москва, Санкт-Петербург, Єкатеринбург, де багато банків й є вибір, чиїми послугами скористатися. А якщо представити цю ситуацію в якому-небудь Верхоянську або Баргузине, де двох банків не знайдеш і туди приходять Western Union, "CONTACT" й MoneyGram. Однієї із причин, що впливають на рішення банку про співробітництво, може стати ІМ'Я. І якщо в цьому випадку в Western Union й MoneyGram більше шансів випередити конкурентів й укласти з банком агентський договір, те, виходячи з договору Western Union з банками-агентами, у цьому місті споживачеві не буде надане право вибору, тому що банк не може укласти угоду з іншою мережею. Немає вибору - немає конкуренції, став будь-які тарифи. Таким чином, банки втрачають можливості ухвалювати рішення щодо партнерстві й співробітництві, а споживачі - можливості ощадливо і якісно переказувати гроші. Малозабезпечені ж верстви населення виявляються й зовсім відрізаними від банківського сервісу. АКБ «РУССЛАВБАНК» звернувся в Міністерство по антимонопольній політиці й підтримці підприємництва Росії (МАП РФ) зі скаргою на Western Union, що розірвала відносини з одним з російських банків за його співробітництво із системою "CONTACT". МАП РФ порушило справу за ознаками порушення ТОВ "НКО Вестерн Юнион ДП Схід" (російське відділення Western Union) Федерального закону № 117-ФЗ "Про захист конкуренції на ринку фінансових послуг". МАП Росії визнало неправомірному й суперечному російському законодавству заборона системи Western Union на паралельне співробітництво банків-агентів з іншими аналогічними системами й вирішило рішення приписання представникам Western Union виключити з договорів з російськими банками ця заборона. Western Union не згодний з тим, що МАП уважає домінуюче положення НКО "Вестерн Юнион ДП Схід" на російському ринку грошових переказів. За даними компанії, її частка значно менше 10%. У компанії затверджують також, що положення про эксклюзивности типово не тільки для сфери фінансових послуг, але й для інших ринків, і цілком природно для недопущення введення споживача в оману. Керівництво компанії Western Union має намір у встановлений законом строк оскаржити постанова МАП РФ у суді. Це їхнє право й російське законодавство ні в чому їх не обмежує. Ринок грошових переказів - це зростаючий ринок. Ніяка конкурентна боротьба у відомих коректних рамках не перешкодить його розвитку. Конкуренція робить ринок найбільш відкритим і зручним для споживачів. На сьогоднішній день, на російському ринку грошових переказів реально конкурують мережа "CONTACT", близька по можливостях система MoneyGram й Western Union. По швидкості лідирують західні компанії, але платити за їхні послуги доводиться більше, ніж за послуги "CONTACT", що адаптована до специфіки російських споживачів. У кожному разі тільки споживач проголосує за ту або іншу систему. Тільки споживач буде вибирати, якою мережею йому скористатися. І тільки споживач зможе виділити лідерів у цій області російського ринку. |