В реєстрі виданих та отриманих податкових накладних не повинно бути незаповнених граф
ГУ Міндоходів у м. Києві нагадує платникам податку на додану вартість, що при відсутності показників в графах реєстру виданих та отриманих податкових накладних слід проставляти позначку нуль («0»).
Відповідно до Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 17.12.2012 №1340, у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних облік операцій з постачання/придбання продуктів/послуг ведеться, зокрема, на підставі податкових накладних, розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових.
Згідно з Порядком заповнення податкової затратної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 01.11.2011 №1379 (із змінами та доповненнями), у випадках если всі примірники податкової затратної залишаються у особи, що її виписала у рядках «Індивідуальний податковий номер покупця» та «Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (покупця)» проставляється нуль.
Тобто, у разі, якщо платник податку виписує податкову накладну, де у рядках «Індивідуальний податковий номер покупця» та «Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (покупця)» проставляється нуль, то при заповненні колонки 6 розділу І «Видані податкові накладні» реєстру виданих та отриманих податкових накладних, слід також проставляти нуль («O»).
Окрім того, Порядком ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних передбачено, що у разі придбання у платника податку на додану вартість продуктів/послуг та необоротних активів, звільнених від оподаткування, та тих, що не є об’єктом оподаткування, а також придбання в особи, не зареєстрованої платником податку на додану вартість, у графах 10, 12, 14 та 16 розділу ІІ «Отримані податкові накладні» Реєстру проставляється нуль («O»).
При відсутності показників в інших графах Реєстру слід також відображати позначку нуль («O»).