WEB мастерская

Роль SEO в e-commerce-проектах

На етапі опрацювання e-commerce-проекту потрібно враховувати безліч нюансів (у тому числі концепцію та інтерфейси). Але, мабуть, одним із найважливіших моментів є SEO. Зайнятися цим питанням потрібно задовго до старту проекту, коли почалась розробка інтернет-магазину - Lemarbet.com.

Чи знайома вам ситуація, коли вже після запуску проекту доводилося користуватися послугами маркетологів і разом переробляти його, оскільки пошукові машини просто «не бачать» сайт? Так от, щоб цього уникнути, вимоги до SEO повинні стати частиною технічного завдання.

До речі, пошукові машини (Google, Yandex та інші) постійно надають свої рекомендації щодо правильної оптимізації веб-ресурсу. Проте якщо ви – власник інтернет-магазину, то повинні також враховувати наступні особливості:

  1. Robots.txt. Це спеціальний файл, який «розповідає» пошуковим машинам правила індексації. Його потрібно створити і відправити до кореню сайту. Індексацію слід відкрити всім пошуковим машинам і всьому сайту. Винятком є закриті розділи (наприклад, особисті кабінети користувачів).
  2. Sitemap.xml. Цей файл представляє собою карту сайту для пошукових машин. Він також в обов'язковому порядку повинен знаходитися в корені веб-сайту і бути завантаженим в пошукові машини. Потрібно встановити вагу сторінок і тип інформації (наприклад, товари – сторінка 5, категорії – сторінка 6, статті – сторінка 7), а потім зробити автогенерацію.
  3. Карта сайту. Це має бути окрема сторінка на ресурсі, на якій знаходитимуться посилання на основні розділи (не більше 300). Посилання на неї бажано розмістити в нижній частині сайту.
  4. Яндекс.Вебмайстер і Google Webmasters. Сюди потрібно завантажити сайт (при цьому підтвердити права) і файл Sitemap.xml. Тут же варто присвоїти регіон сайту і перевірити його на помилки.
  5. Домени і піддомени. Кожна країна має свій регіональний домен, а великі міста – піддомени. Зрідка піддомени створюють і для окремих тематик. Це добре впливає на позиції в регіональній видачі, проте передбачає додаткові витрати на просування. Пам'ятайте: контент на піддоменах дублювати вкрай небажано.
  6. Title, Description, Keywords. Їх потрібно прописувати для кожної сторінки окремо. Як варіант, можна налаштувати автогенерацію даних тегів на незаповнених сторінках (наприклад, для пральної машини Bosch можна додати Title за наступною формулою: слово, яке продає + товар + бренд + регіон: купити пральну машину Bosch у Львові).
  7. Атрибут alt. Для всіх картинок сайту слід використовувати атрибут alt. Це збільшить трафік. Автогенерація тут також передбачена.
  8. Зрозумілий для людини URL. Всі сторінки тексту повинні мати зрозумілі для людини URL. Доступна автогенерація латиницею з Title.
  9. Динамічні сторінки. Вони формуються користувачами. Наприклад, сторінка підбору згідно із встановленими параметрами. Тут також має бути зрозумілий URL, ключові слова, теги.
  10. Атрибут nofollow і тег noindex. Ними краще не користуватися. Виняток становлять зовнішні посилання на інші ресурси і закриті розділи.
  11. Каталог. Індексуватися повинне і меню каталогу. Із важливих сторінок сайту (у тому числі і з головної) варто зробити прямі посилання на найважливіші для SEO сторінки (категорії і підкатегорії).
  12. Перелінкування. Для передачі ваги сторінок і хорошої індексації слід перелінкувати між собою сторінки.
  13. Дублі сторінок. Сторінки, контент на яких абсолютно однаковий, а URL – різні, слід знищувати.
  14. SEO-блоки. На головній сторінці, у сторінках товарів і категорій потрібно створювати блоки, в яких будуть розміщені тексти для пошукових систем. До них також пред'являються спеціальні вимоги. Наприклад, форматування тегами strong, H1-H6 тощо.
  15. 404 помилка. Головна мета створення такої сторінки – спонукати користувача рухатися далі по сайту.
  16. 301 редірект. Для всіх переміщених сторінок слід використовувати 301 редірект.
  17. CSS і HTML. Хороший і чистий код сторінки – запорука хорошої індексації.
  18. Мікроформати. Їх обов'язково потрібно використовувати під час верстання сторінок.
  19. JS-скрипти. Їх потрібно переносити в окремі файли.
  20. Поведінкові чинники. Досліджувати своїх користувачів і їх дії на сайті можна і потрібно. Давши людям те, що вони шукають, можна досягти успіху.

Дотримуючись ось таких простих правил, можна підвищити трафік із пошукових систем.

Добавить комментарий

WEB мастерская

Виртуальный хостинг

Если на одном каком-либо веб-сервере хостятся (размещаются) минимум несколько сайтов, то есть если на нем «висит» более чем один сайт, в этом случае может идти речь о так называемом виртуальном …

Веб-мастер

В переводе с английского этот термин обозначает "мастер паутины". Это человек, который хорошо разбирается в создании веб-сайтов, приложений корпорации в интернете. Он соединяет в себя несколько профессий одновременно, это и …

Adguard надежно защищает от мошенничества в интернете

Несмотря на предупреждения, специально созданные защитные средства, тысячи, если не миллионы людей становятся жертвами обмана. Изощренное и не очень мошенничество в интернете процветает и дальше. Как с этим бороться?

Как с нами связаться:

Украина:
г.Александрия
тел. +38 05235 7 41 13 Завод
тел./факс +38 05235  77193 Бухгалтерия
+38 067 561 22 71 — гл. менеджер (продажи всего оборудования)
+38 067 2650755 - продажа всего оборудования
+38 050 457 13 30 — Рашид - продажи всего оборудования
e-mail: msd@inbox.ru
msd@msd.com.ua
Скайп: msd-alexandriya

Схема проезда к производственному офису:
Схема проезда к МСД

Представительство МСД в Киеве: 044 228 67 86
Дистрибьютор в Турции
и странам Закавказья
линий по производству ПСВ,
термоблоков и легких бетонов
ооо "Компания Интер Кор" Тбилиси
+995 32 230 87 83
Теймураз Микадзе
+90 536 322 1424 Турция
info@intercor.co
+995(570) 10 87 83

Оперативная связь

Укажите свой телефон или адрес эл. почты — наш менеджер перезвонит Вам в удобное для Вас время.