ІГ?Я
ДЕ
- У МСД!
www.msd.com.ua
  

Можливості інтернет у бізнесі

На головну

Як інтернет допомагає в розвитку бізнесу


Пошук по сайті:

      

Десять причин, чому в нас дешево?

Матеріали й пропозиції для організації СД:

Бізнес веб-дизайн

Бізнес зварювальні напівавтомати

Бізнес грубки на відпрацьовуванні

Бізнес пакувальне встаткування

Бізнес інтернет-клуб

Бізнес неліквіди

Бізнес печериці

E-mail

Як інтернет нам допомагає в розвитку бізнесу
Завдяки інтернет ми за рік практично з нуля створили виробничу компанію - докладніше про це я описав у статті "Секрети підйому продажів в 10-15 разів". Методи реклами в інтернет, які ми використали:
  • створення й розміщення сайту, розміщення сайту на всіляких безкоштовних серверах російського инета;
  • розкручування сайту;
  • спам;
  • цілеспрямовані розсилання;
  • спам по интернет-пейджерам Одига, Аськи;
  • дошки оголошень;
  • розміщення в газетах безкоштовних оголошень (друкованих) через інтернет;
  • розміщення статей й ідей бізнесу на розкручених відповідних сайтах (http://www.homebusiness.ru й ін.)
Почнемо спочатку:
Створення сайту
У принципі всі методи реклами в інтернет можна почати й без власного сайту - публікація на дошках оголошень, спам, цілеспрямовані розсилання, переговори по интернет-пейджерам або чатам (форумах)... але сайт із повною інформацією про Вас, про продукцію й компанію дає велика перевага й в інших методах реклами
Якщо у Вас сайт не розкручений, тобто мається на увазі мала ймовірність заходу на сайт відвідувача "з інтернету" (з каталогів, з розвідувачів, з дощок оголошень, з форумів і т.д.), то користь від сайту вже в тім, що Ви надаєте за допомогою інтернет повну інформацію про Вас і продукції потенційним споживачам, що подзвонили Вам по телефоні з інших видів реклами (наприклад з реклами в друкованих виданнях).
У цьому випадку менеджер запитує интернета, що дзвонив про доступність, і дає адреса сайту для перегляду більше детальної інформації, фотографій, схем і т.д.
У цьому випадку споживач повинен адресу безпомилково записати, інакше він його не знайде й не перегляне
У багатьох аналітичних матеріалах на тему імені(адреси) сайту й розміщення часто пишуть про не солідність використання в цьому питанні безкоштовних серверів типу chat.ru, by.ru, boom.ru, narod.ru і др.
Наш досвід спростовує ці міркування. Нашому "платному" імені msd.com.ua ледве більше 2 місяців, більше року ми розкручували дзеркала (однакові копії сайтів):
- msd.com.ua
- polibiz.boom.ru
- идр.
За допомогою безкоштовних ресурсів інтернету ми одержали досить серйозних споживачів і партнерів, які не задавали питань із приводу імені сайту, по якому вони нас знайшли або, якщо вони дзвонили із друкованих видань, те їх також не хвилювали способи надання інформації винтернет.
По цій проблемі моя рада (заснована на особистому досвіді) - не важливе ім'я сайту, домен другого або третього рівня у Вас і платите або не платите Ви за домен і хостинг, важливий зміст сайту, інформація на сайті, простота й доступність інформації про надавані товари й послуги. А многим реальним споживачам немає ніякої справи до домена (вони часто й не знають про рівні доменов...). Тому, якщо немає можливості хоститься й домениться платно, починайте безкоштовно - chat.ru, by.ru, narod.ru... безкоштовних ресурсів повно, на багатьох можна навіть відкопати гарне, звучне, вільне ім'я (наприклад ми "відкопали" msd.com.ua).
Користь "мертвого, не розкрученого" сайту хоча б у тім, що ми відсилаємо на нього далеких потенційних споживачів (із друкованих видань й інший "не інтернет реклами") для перегляду каталогів продукції. А як пожвавити сайт, змусити його працювати й приносити клієнтів з інтернету... коли вже навпаки клієнт дзвонить переглянувши інформацію в інтернеті й уже "тепліше" запитує про випускає продукции, що?

Довго ми йшли до пожвавлення сайту, випробували купу методів і поки прийшли до наступного:

• спам сайт оживляет временно, чаще результаты не высоки;

• целенаправленные рассылки - это когда индивидуально (но, возможно, одинаковое письмо - для простоты копирования) пишешь определенному кругу потенциальных потребителей… Рассылки дают больше результатов, чем спам - затратив на рассылки несколько бессонных ночей получим несколько потенциальных потребителей и "нужных" посетителей сайта;

• реклама сайта в печатных изданиях, газетах объявлений, бизнес справочниках также не дает желаемого результата - эта реклама стоит дорого, а результаты слабые…;

• публикация на форумах, досках объявлений - для раскрутки сайта может помочь, но чаще вы и так в объявах пишите о том, что рекламируете, а так же телефон и мыло, поэтому заинтересовавшийся уже может связаться с Вами и без сайта, но с сайтом все же эффект лучше;

индексация в поисковиках, отдельная тема, стоит нескольких отдельных материалов. Сегодня именно индексация в поисковиках позволяет получить желаемых посетителей сайта, среди которых появляются реальные клиенты…

Для вдалої індексації в розвідувача типу Яндекс я прочитав їхні ради по реєстрації сайту(майже в кожній пошуковій машині є допомога веб-мастерам, де описуються методи підняття релевантности, тобто влучення посилання на Ваш сайт у більше перших рядах при пошуку по ключових словах змісту сайту...).
Для підняття рейтингу у відгуку розвідувачів добре можуть допомогти сторінки, побудовані по шаблоні:
>HTML>
>HEAD>
>TITLE>Ключові слова й фрази
>META NAME="Keywords" CONTENT=" Ключові слова й фрази ">
>META NAME="SUBJECT" CONTENT=" Ключові слова й фрази ">
>META NAME="TITLE" CONTENT=" Ключові слова й фрази ">
>META NAME="Description" CONTENT=" Ключові слова й фрази ">
>/HEAD>
>BODY>
>A HREF="сторінки сайту" title=" Ключові слова й фрази ">ключові фрази назви сторінок
>H1> Ключові слова й фрази >/H1>
>B> Ключові слова й фрази >/B>
>IMG SRC="картинки" ALT=" Ключові слова й фрази " >

Для відображення в оглядачі інтернет я замінив у тегах цього шаблона знак < на >

У тілі документа лаконічний текст із ключовими словами й фразами, частіше виділяти ключові слова, при можливості й необхідності робити з них гіперпосилання

Ключові слова в заголовках, ключові слова в описах посилань

Не захоплюватися спамом - тобто не повторювати без необхідності ключові слова, перевірка модератором розвідувача "у живу" і Ваш сайт із цього розвідувача більше ніхто не знайде...

Обов'язково гарний текст, у якому там де доречно, уживати ключові слова...

Десь писалося що деякі пошукові роботи вище цінують сторінки сайту, які вони самі знайшли, тобто при можливості(якщо є розкручені інші проекти, на яких можна поставити посилання на новий проект...) я не реєструю сайт у пошукових машинах і чекаю поки він сам знайде його... швидше всіх у цьому плані працює Яндекс - після одних-двох тижнів новий сайт або нові сторінки старого сайту легко перебувають на цій пошуковій машині, але для цього потрібно обов'язково ставити посилання із уже проіндексованих сторінок сайту(іноді я ставлю "невидимі посилання", якщо видимі не "до особи"...)

>/BODY>
>/HTML>


Іноді розвідувачі, порахувавши деякі сторінки сайту "спамом", а деякі немає... вдало індексують "не ті сторінки", які хотілося б. Т.е. розкручуючи певний товар я по вище зазначеному шаблоні все красиво описав й опублікував на сайті, а розвідувач замість цієї сторінки у відповідь на пошук товару "видає" зовсім іншу сторінку мого ж сайту... у якій і посилання те на потрібну сторінку важко знайти(або її взагалі немає...) - у таких випадках необхідна гарна навігація по сайті, якщо з розвідувача відвідувач зайшов на Ваш сайт із метою пошуку певної інформації й потрапив не на "ту сторінку" потрібно зробити все, що б із цієї сторінки можна було б легко добратися до потрібної сторінки(в один-два кличів мишею...) або легко добратися хотя-бы до мила або телефонів, щоб у крайньому випадку задати питання...
Розкручування сайту за допомогою інтернет-каталогів, обмін посиланнями, публікація матеріалів і статей на відповідних ресурсах з посиланням на свій сайт - ці методи теж приносять непогані результати, підвищують індекс цитируемости сайту й імовірність знаходження сайту в тих же розвідувачах... Розміщення безкоштовних оголошень у друкованих газетах безкоштовних оголошень - дуже перспективний і дешевий метод реклами. Але часто газети, що мають проекти в мережі й послуги, що надають, безкоштовного розміщення оголошень через інтернет, не публікують безкоштовно комерційні оголошення або объявы від підприємців... Обхід простій - публікувати не в множині, а як від приватної особи - товар в однині...
Рашид 26.01.04г.


Десять причин, чому в нас дешево?

Спеціальна пропозиція!
Для тих, хто впевнений у своїх силах,
для починаючих підприємців без початкового капіталу!!!
Пропонуємо заробити лінію по виробництву сухариків,
смажених насіннячок й ін. за два місяці!!!


Ідея й справа з нуля


Контакти для замовлень і пропозиції:
Україна, м. Олександрія, Куколовское шосе 5. Олександрійський Авторемонтний Завод

тел/факс 10 38 (05235) 41358
тел. 10 38 (05235) 7-31-77
E-mail: rashid@bigmir.net

Як до нас добратися: Відкрити карту-схему




Яндекс цитування