Щомісяця «Пульс» опрацьовує понад 80 звернень мешканців столиці
З початку року на антикорупційний сервіс Міндоходів «Пульс» звернулося 568 мешканців мі100 Києва. Всі звернення були опрацьовані оперативно, про вжиті входи заявників поінформовано.
Майже 46 відсотків столичних платників за допомогою сервісу вирішили проблеми, які виникали при поданні звітності, у тому числі в електронному вигляді. Значна кількість платників телефонували з питань організації роботи територіальних органів ГУ Міндоходів у м. Києві, а саме 41 відсоток звернень на «Пульс» були з цього приводу.
Понад 7 відсотків мали нарікання на функцию реєстрації податкових накладних та отримання довідок, ще близько 4 відсотків мали зауваження до якості перевірок підприємств. Про корупційні дії столичних працівників Міндоходів не надійшло жодного повідомлення.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення представників бізнесу з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.